Crossover Nissan Murano dostane ďalší drobný facelift. Modernizácia je tento krát zameraná na interiér a jeho výbavu.
Crossover Nissan Murano prichádza s ďalšou drobnou modernizáciou, ktorá bude k dispozícii pre modelový rok 2012. Po minuloročnej výraznej zmene vizáže prednej časti a inštalácie naftového motora 2,5 dCi pod prednú kapotu prichádzajú na rad ďalšie inovácie techniky a vzhľadu, tento krát si dizajnéri vzali na mušku interiér.
Dizajn exteriéru ostáva takmer zachovaný, zmeny môžeme zaznamenať jedine na zadnej časti, kde sa zmenila grafika koncových svetiel s diódovým efektom. Pribudli disky z ľahkej zliatiny s novým dizajnom a dvojica nových odtieňov karosérie.
V interiéri sa zmien dočkala predovšetkým stredová konzola a multimediálna výbava. Prístroje sú po novom podsvietené bielou farbou, zmenila sa aj farba koženého čalúnenia sedadiel a výplní dverí. Inovovaný je aj nový multimediálny systém s DVD prehrávačom pre cestujúcich vzadu, ktorí majú k dispozícii dvojicu samostatných monitorov v hlavových opierkach predných sedadiel. Doteraz si museli vystačiť s jedinou obrazovkou, ktorá sa vyklápala zo stropu.
Pod kapotou Nissanu Murano sa neodohrali žiadne zmeny, aj naďalej je v ponuke benzínový motor 3,5 V6 (188 kW/256 k) a naftový motor 2,5 dCi (140 kW/190 k). Samozrejmosťou je 6-stupňová automatická prevodovka a pohon všetkých kolies All-Mode 4x4i.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.