Nevěděli jsme, co od něj čekat, ale nakonec je z toho velmi řádně upravené Porsche Cayenne s mnoha modifikacemi viditelnými i skrytými.
Na autosalonu ve Frankfurtu se představil zatím předprodukční exemplář modelu Hemera. Vzhledem velmi připomíná Porsche Cayenne a podle všeho se na něm i technicky zakládá.
Platforma Cayenne byla pro účely Eterniti, britské firmy, přepracována. Jak, to ovšem nevíme. Úplně nový má být exteriér, na kterém budeme jen těžko hledat původní plech. Co šlo, bylo nahrazeno karbonem.
Pod kapotou trůní vidlicový osmiválec o objemu 4,8 litru, jehož výkon je díky dvěma turbodmychadlům nadopovaný na 628 koní. Odlehčený vůz s navýšeným výkonem se rozjede na téměř 300 km/h, což je v případě luxusních SUV velmi slušná hodnota.
Dodávky začnou již za rok, přičemž cena by se měla pohybovat kolem 4,5 milionu korun.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.