Ford na autosalonu ve Frankfurtu ukáže koncept Evos, který by měl nalajnovat designový směr Fordu na příští léta.
Koncept má být především ukázkou budoucího designového jazyka značky. Ford své nové designové koncepty představuje tradičně.
Je patrné, že oproti současnému designu by Ford rád využíval užších světlometů, které budou horizontální a posazeny poměrně vysoko. Za pozornost stojí také na výšku menší, avšak široký přední gril, taktéž posazený výše než jsme dnes zvyklý. Vše doplňuje ladná střecha kupé se dveřmi otevíranými vzhůru.
Za velkou pozornost stojí interiér. Ten je velmi prakticky cele směřován na řidiče. Že by Ford konečně hodlal znovu vrátit módu 80. a 90. let interiérů orientovaných na řidiče namísto stranové souměrných palubních desek?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.