Ford na autosalonu ve Frankfurtu ukáže koncept Evos, který by měl nalajnovat designový směr Fordu na příští léta.
Koncept má být především ukázkou budoucího designového jazyka značky. Ford své nové designové koncepty představuje tradičně.
Je patrné, že oproti současnému designu by Ford rád využíval užších světlometů, které budou horizontální a posazeny poměrně vysoko. Za pozornost stojí také na výšku menší, avšak široký přední gril, taktéž posazený výše než jsme dnes zvyklý. Vše doplňuje ladná střecha kupé se dveřmi otevíranými vzhůru.
Za velkou pozornost stojí interiér. Ten je velmi prakticky cele směřován na řidiče. Že by Ford konečně hodlal znovu vrátit módu 80. a 90. let interiérů orientovaných na řidiče namísto stranové souměrných palubních desek?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?