Mini zveřejnilo sadu oficiálních snímků svého modelu Cooper coupé, tedy kupé odvozeného od standardního hachbacku.
Mini je v tomto počinu poměrně originální. Jeho vozy jsou tradičně ostrými hatchbacky, tentokrát se ovšem střecha vozu náramně přikrčila, zmizela dvě zadní sedadla a celý vůz se proměnil v mnohem sportovnější než dosud. Vzhled podpoří také zadní spoiler, který se automaticky vysune při rychlosti vyšší než 80 km/h.
Mini nabídne tří výkonnostní verze, přičemž pod kapotou bude vždy motor 1,6. Základem bude verze s výkonem 122 koní, tedy Cooper Coupe. Střed bude tvořit Cooper S Coupé s výkonem 181 koní a na vrcholu bude stát John Cooper Works Coupé s výkonem 208 koní. Očekáváme časem také příchod dieselu, ten však zatím nebyl potvrzen. Nejvýkonnější verze bude schopna zrychlit z klidu na stovku za 6,1 sekundy, nejslabší to potrvá 8,3 s. Maximální rychlosti se pohybují v rozmezí 225 a 240 km/h.
Interiér 373 cm dlouhého vozu bude sportovní. Přístrojová deska bude vycházet z klasického Mini, sedačky však budou mít dostatek tvarování pro agresivní jízdu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.