Jednou zo slabín rumunského SUV od Dacie je príliš neosobný interiér. Inžinieri z Rumunska však vypočuli prosby zákazníkov a predstavili inovovaný interiér pre Duster.
Autosalón v Buenos Aires, ktorý prebieha v týchto dňoch, priniesol na tamojší trh novinku – Renault Duster. Novinka však nie je ničím iným, ako modernizovaná verzia Dacie Duster, na tamojšom trhu sa však predáva pod značkou Renault. Medzi najpodstatnejšie zmeny patrí modernizovaný interiér.
Modernizácie interiéru sa Dacia Duster zrejme dočká aj u nás, a to už pri najbližšom facelifte modelu. Podstatnou zmenou je nová stredová konzola s moderným zabudovaným autorádiom a nové členenie vrchnej časti prístrojovej dosky, v ktorej sa teraz nachádza menší odkladací priestor pre drobnosti. Užívateľsky najpríjemnejšou novinkou bude presun ovládačov el. okien zo stredovej konzoly na tradičné miesto vo výplniach dverí. Ovládanie ventilácie ostalo „utopené“ v spodnej časti stredovej konzoly, tá sa však ovláda prostredníctvom nových kruhových ovládačov. Konštruktéri ďalej použili nové tvary ovládacích prvkov výstražných svetiel, vyhrievania zadného okna a uzamykania interiéru zvnútra vozidla.
Pozrite si porovnanie interiéru Dacie Duster a modernizovaného Renaultu Duster.
To, kedy sa takto modernizovaný Duster dostane aj do našich končín, zatiaľ nie je známe. Inovovaný Duster s novým interiérom sa však onedlho bude predávať na ruskom trhu, tam však bude k dispozícii navyše benzínový motor 2,0 16V s maximálnym výkonom 103 kW/140 k. Slabší agregát 1,6 16V (77 kW/105 k) môže byť kombinovaný s automatickou prevodovkou. Pohon 4x4 je vyhradený len pre silnejší benzínový motor.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.