Peugeot chce zaútočit na Čínu a chystá speciální modely pro tento asijský národ. Jedním z nich má být crossover SXC.
Sexy vůz není jenom navržený pro Šanghaj, on je navržený přímo v Šanghaji. Místní designové oddělení značky vytvořilo sportovně střižené SUV se lví tváří.
Vůz využívá hybridního systému Peugeotu, který zahrnuje nezvykle silný čtyřválcový benzín, který dává z objemu jen 1,6 litru výkon 218 koní. Roztáčí přední kola a aby bylo dosaženo pohonu všech kol, na zadní nápravě je umístěn elektromotor, jehož výkon je 95 koní. Elektromotor je schopen samostatného provozu, kombinovaná spotřeba má být jen 5,8 litru.
Rozměry se auto velmi podobá například jinému sportovnímu SUV, totiž BMW X6. Na délku má 487 cm.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.