Peugeot chce zaútočit na Čínu a chystá speciální modely pro tento asijský národ. Jedním z nich má být crossover SXC.
Sexy vůz není jenom navržený pro Šanghaj, on je navržený přímo v Šanghaji. Místní designové oddělení značky vytvořilo sportovně střižené SUV se lví tváří.
Vůz využívá hybridního systému Peugeotu, který zahrnuje nezvykle silný čtyřválcový benzín, který dává z objemu jen 1,6 litru výkon 218 koní. Roztáčí přední kola a aby bylo dosaženo pohonu všech kol, na zadní nápravě je umístěn elektromotor, jehož výkon je 95 koní. Elektromotor je schopen samostatného provozu, kombinovaná spotřeba má být jen 5,8 litru.
Rozměry se auto velmi podobá například jinému sportovnímu SUV, totiž BMW X6. Na délku má 487 cm.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?