Mini si pro autosalon v Šanghaji připravilo luxusní verzi Mini, která byla vyvinuta spolu s těmi nejkvalifikovanějšími, s lidmi od Rolls-Royce.
Mini, na které sáhl slavný Spirit od Extasy, dostalo dostatek péče o vzhled exteriéru i interiéru. Zaujmou velká kola s množstvím paprsků, černý lak s množstvím chromovaných doplňků.
Interiér Mini inspirovaného Goodwoodem (současným sídlem Rolls-Royce) zase zdobí kvalitní dřevo, které se kombinuje s kovovými prvky a chybět samozřejmě nesmí ani kvalitní kůže.
Pod kapotou jde o Mini Cooper S s motorem o výkonu 181 koní. K dispozici je řada doplňků, které jsou běžně k Rollsům nabízeny.
Výroba sice začne až v roce 2012, ale s objednávkou bych si pospíšil. Vyrobeno bude pouhých 1000 kusů a jak známo, podobné edice se rozpráší ihned. A pokud to nestihnete, není nad čím zoufat. Se speciálními edicemi se roztrhl pytel a tak můžeme vidět Fiat vyladěný Ferrari nebo Toyotu iQ přestavěnou na Aston Martin. A když nad tím tak přemýšlím, tak i Škoda a Bentley se nachází pod křídly jednoho koncernu. Nechystá se taky třeba Fabie v edici Mulsanne?
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.