Mini si pro autosalon v Šanghaji připravilo luxusní verzi Mini, která byla vyvinuta spolu s těmi nejkvalifikovanějšími, s lidmi od Rolls-Royce.
Mini, na které sáhl slavný Spirit od Extasy, dostalo dostatek péče o vzhled exteriéru i interiéru. Zaujmou velká kola s množstvím paprsků, černý lak s množstvím chromovaných doplňků.
Interiér Mini inspirovaného Goodwoodem (současným sídlem Rolls-Royce) zase zdobí kvalitní dřevo, které se kombinuje s kovovými prvky a chybět samozřejmě nesmí ani kvalitní kůže.
Pod kapotou jde o Mini Cooper S s motorem o výkonu 181 koní. K dispozici je řada doplňků, které jsou běžně k Rollsům nabízeny.
Výroba sice začne až v roce 2012, ale s objednávkou bych si pospíšil. Vyrobeno bude pouhých 1000 kusů a jak známo, podobné edice se rozpráší ihned. A pokud to nestihnete, není nad čím zoufat. Se speciálními edicemi se roztrhl pytel a tak můžeme vidět Fiat vyladěný Ferrari nebo Toyotu iQ přestavěnou na Aston Martin. A když nad tím tak přemýšlím, tak i Škoda a Bentley se nachází pod křídly jednoho koncernu. Nechystá se taky třeba Fabie v edici Mulsanne?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.