Indický prcek Tata Pixel se podívá do výroby. Malé městské autíčko by mělo zaútočit na zavedené pozice jiných mikroaut.
Šéf indické automobilky Tata, Ratan Tata, řekl britskému magazínu Autocar, že model Pixel v průběhu příštích dvou až tří let bude moci zaparkovat v evropských garážích.
Přirozeně půjde o značně pozměněnou verzi, nikoliv takto koncepčně vypadající vůz. Normalizace se dotkne zejména dveří, pozměněn bude samozřejmě i interiér, který nebude tvořen jen jedním displejem.
Dočkat bychom se měli také verze s pěti dveřmi, ta by měla nahradit zvažovanou evropskou verzi vozu Tata Nano.
Pod kapotou asi 750 kilo těžkého vozu by se měl nacházet malý tříválcový diesel o objemu 1,2 litru s některými úspornými technologiemi, které se dotknou například technologie stop-start a inteligentního řízení elektrické energie.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?