Za cenu základní Carrery dostanete lepší výbavu a atraktivnější vzhled.
Porsche 911 Black Edition bude založena na základní verzi Carrery. Na výběr bude jak verze coupé, tak i kabriolet. Jedinou možnou barvou karoserie bude jak jinak černá.
Odstíny ovšem budou na výběr dva. Jak základní černá dostupná v běžném ceníku, tak i speciální metalíza s názvem Basalt Black Metallic. V černé barvě budou i brzdové třmeny, litá kola budou mít průměr 19 palců a speciální design.
V interiéru najdeme sedačky částečně čalouněné kůží, sportovní volant či obložení přístrojové desky lištami z hliníku. Elektronická výbava zahrnuje audiosystém od BOSE, PCM systém včetně navigace nebo parkovacího asistenta.
O pohon se bude starat základní šestiválec boxer o výkonu 345 koní a kroutícím momentu 390 Nm. S ním zvládne tato 911 sprint z nuly na sto za 4,9 sekundy ve vezi coupé, kabriolet pak bude o 0,2 vteřiny pomalejší. Toto platí ale pouze pro verze s manuální převodovkou, automat PDK je v obou karosářských variantách o 0,2 vteřiny rychlejší. U coupé je tedy akcelerace s automatem za 4,7 vteřiny a u kabrioletu za 4,9. Spotřeba u manuální převodovky činí 10,3 litru, respektive 10,4 u kabrioletu. S PDK spadne o dalšího půl litru. Maximální rychlost 289 km/h je stejná u obou verzí i převodovek.
Vyrobeno bude pouze 1911 kusů s cenami začínajícími na 85 538 eurech (asi 2 075 000 Kč) za coupé a 96 843 eurech (asi 2 350 000 Kč) za verzi kabriolet.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.