VIDEO: Ford na svém stánku fascinuje především zatím nejostřejší variantou svého Focusu. Focus ST by měl stát za to, pojďme se na něj podívat.
Ford svůj Focus představuje už velmi dlouho dopředu a není běžné, aby se byť předsériová verze vrcholné verze představila dříve, než se na trhu objeví vůbec sériový model. Ford má ale trochu jinou strategii. Design základní verze známe už skoro rok.
Ford se rozhodl opustit pětiválec od Volva a do nového Focusu ST namontoval přeplňovaný dvoulitr s výkonem 250 koní. Točivý moment má hodnotu 360 Nm. Jsme docela zvědavi, kam až Ford zajde v případě ještě ostřejšího Focusu RS. Ten poslední měl 300 koní...
I tentokrát je ST předokolka, výkon by měla přenášet šestistupňová převodovka a o dvouspojkovém automatu si cvrlikají i vrabci na střeše.
Zatímco minulý Focus ST uchvacoval výraznou, skoro až reflexní oranžovou, tentokrát zvolili designeři o něco méně výraznou, zato agresivní barvu. Výfuk končí uprostřed nárazníku.
Ford vybavil svůj Focus ST sedačkami Recaro vepředu i vzadu, aby vám při ostřejší jízdě neputovali spolucestující po voze.
Podívejte se také na souhrn všech novinek z Paříže 2010!
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?