Chevrolet si pro nadcházející autosalon v Paříži připravil očekávanou novinku. Je jí už napůl známý hatchback Aveo.
Nové Aveo se již představilo jako koncept Aveo RS. Bylo jasné, že i sériové provedení si odnese agresivně vyznívající přední masku, která se stane jasným poznávacím znamením novinky.
Po Chevroletu Spark by se novinka měla stát dalším zajímavým vozem modelové řady. Současné Aveo sice má oproti původnímu ve vzhledu více švihu, technicky ale jde o předpotopní Daewoo Kalos.
Nové Aveo, které se představí v Paříži, dostane do vínku čtveřici benzínových motorů, dvě 1,2 o výkonech 70 a 86 koní, silnější 1,4 o výkonu 100 koní a vrchol bude tvořit 1,6 dosahující výkonu slušných 115 koní. Tím ale paleta nekončí, pro dieselomilce budou připraveny dva turbodiesely 1,3 o výkonu 75 a 95 koní. K některým motorům bude možné přiobjednat i automat.
Už velmi dobře vybavený Spark naznačuje, že Aveo by mohlo hýřit výbavou. Menší model má v základní výbavě dokonce i šestici airbagů, tak uvidíme, s čím se Chevrolet vytáhne. Informace přineseme jakmile budou dostupné.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?