Chevrolet si pro nadcházející autosalon v Paříži připravil očekávanou novinku. Je jí už napůl známý hatchback Aveo.
Nové Aveo se již představilo jako koncept Aveo RS. Bylo jasné, že i sériové provedení si odnese agresivně vyznívající přední masku, která se stane jasným poznávacím znamením novinky.
Po Chevroletu Spark by se novinka měla stát dalším zajímavým vozem modelové řady. Současné Aveo sice má oproti původnímu ve vzhledu více švihu, technicky ale jde o předpotopní Daewoo Kalos.
Nové Aveo, které se představí v Paříži, dostane do vínku čtveřici benzínových motorů, dvě 1,2 o výkonech 70 a 86 koní, silnější 1,4 o výkonu 100 koní a vrchol bude tvořit 1,6 dosahující výkonu slušných 115 koní. Tím ale paleta nekončí, pro dieselomilce budou připraveny dva turbodiesely 1,3 o výkonu 75 a 95 koní. K některým motorům bude možné přiobjednat i automat.
Už velmi dobře vybavený Spark naznačuje, že Aveo by mohlo hýřit výbavou. Menší model má v základní výbavě dokonce i šestici airbagů, tak uvidíme, s čím se Chevrolet vytáhne. Informace přineseme jakmile budou dostupné.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?