Chevrolet si pro nadcházející autosalon v Paříži připravil očekávanou novinku. Je jí už napůl známý hatchback Aveo.
Nové Aveo se již představilo jako koncept Aveo RS. Bylo jasné, že i sériové provedení si odnese agresivně vyznívající přední masku, která se stane jasným poznávacím znamením novinky.
Po Chevroletu Spark by se novinka měla stát dalším zajímavým vozem modelové řady. Současné Aveo sice má oproti původnímu ve vzhledu více švihu, technicky ale jde o předpotopní Daewoo Kalos.
Nové Aveo, které se představí v Paříži, dostane do vínku čtveřici benzínových motorů, dvě 1,2 o výkonech 70 a 86 koní, silnější 1,4 o výkonu 100 koní a vrchol bude tvořit 1,6 dosahující výkonu slušných 115 koní. Tím ale paleta nekončí, pro dieselomilce budou připraveny dva turbodiesely 1,3 o výkonu 75 a 95 koní. K některým motorům bude možné přiobjednat i automat.
Už velmi dobře vybavený Spark naznačuje, že Aveo by mohlo hýřit výbavou. Menší model má v základní výbavě dokonce i šestici airbagů, tak uvidíme, s čím se Chevrolet vytáhne. Informace přineseme jakmile budou dostupné.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.