Téměř neznatelný facelift připravil Citroën pro svoje větší MPV C4 Picasso a Grand C4 Picasso.
Je vidno, že Citroënu se jeho dvě MPV opravdu podařila. Ani po čtyřech letech od svého vzniku nepotřebují zásadní designové úpravy a i nyní vypadají oba vozy neokoukaně.
Citroën se proto při svém faceliftu omezil pouze na doplnění LED světel pro denní svícení. Další změny na vzhledu už nejsou fuknční, pozměněno je tak třeba vykreslení předních světlometů a další detaily, kterých si ale jen málokdo všimne.
Asi největší změnou tak je použití motoru e-HDI s technologií stop-start, která umí vypínat motor při stání v koloně nebo na semaforu. Použit je turbodiesel 1,6 HDI o výkonu 110 koní, místo startéru je použit reverzibilní alternátor, který umí dobíjet i startovat. Spotřeba tak spadla na 5 litrů na sto kilometrů, menší pětimístná verze je ještě o dvě desetinky lepší.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?