Reči o tom, že Audi má v pláne vyvinúť malé, stredne športové vozidlo kolujú už roky.
Podľa zákulisných informácií je debut pre R4 naplánovaný na rok 2013. Model Audi R4 by mal byť postavený na základoch druhého konceptu Audi e-Tron, ktorý mal premiéru na autosalóne v Detroite v januári minulého roku. Avšak R4 bude používať spaľovací motor namiesto elektrického. To by musel byť ten vývoj neskutočne rýchly však?
Koluje taktiež predpokladaná hmotnosť Audi R4. Tá by mala mať niečo pod 1200kg, čo je veľmi slušná hodnota. V ponuke budú buď benzínové alebo naftové motory. Benzín by mal spaľovať motor 1.4TSI s výkonom 180 koní, pre tých čo majú radi vysoké nájazdy by tu mal byť agregát 2.0TDI z Golfu GTD s výkonom 170 koní. Najlepšia novinka je ale to, že cenovo by mala byť R4 výrazne nižšie za TT-čkom, základná cena by sa mala pohybovať okolo 600 000 Kč.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.