Reči o tom, že Audi má v pláne vyvinúť malé, stredne športové vozidlo kolujú už roky.
Podľa zákulisných informácií je debut pre R4 naplánovaný na rok 2013. Model Audi R4 by mal byť postavený na základoch druhého konceptu Audi e-Tron, ktorý mal premiéru na autosalóne v Detroite v januári minulého roku. Avšak R4 bude používať spaľovací motor namiesto elektrického. To by musel byť ten vývoj neskutočne rýchly však?
Koluje taktiež predpokladaná hmotnosť Audi R4. Tá by mala mať niečo pod 1200kg, čo je veľmi slušná hodnota. V ponuke budú buď benzínové alebo naftové motory. Benzín by mal spaľovať motor 1.4TSI s výkonom 180 koní, pre tých čo majú radi vysoké nájazdy by tu mal byť agregát 2.0TDI z Golfu GTD s výkonom 170 koní. Najlepšia novinka je ale to, že cenovo by mala byť R4 výrazne nižšie za TT-čkom, základná cena by sa mala pohybovať okolo 600 000 Kč.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?