Pre amíkov BMW vymyslelo špeciálnu edíciu M3 Frozen Gray Coupe.
Objednávky začínajú už 21.6. Pýtate sa aký kúsok dostal názov Frozen M3? Zaprvé, exteriér dostal špeciálny matný efekt kombinovaný s priestorovou základnou sivou a takto BMW ColorSystem vytvorilo túto jedinečnú farbu.
Taktiež táto M3 môže byť kombinovaná s troma balíkmi výbav a to Competition, Premium a Technology. Balík Competition obsahuje napríklad červenú kožu novillo, zníženie svetlej výšky o 10mm, unikátne 19-palcové disky či režim M Dynamic Mode.
Zmeny pod kapotou sa neudiali a teda tam môžme nájsť 420 konských síl. S automatickou prevodovkou vystrelí táto M3 na stovku za 4,5 sekundy. Pokial radšej radíte sami, 6-stupňový manuál bude na požiadanie k dispozícií, ale na šprinte z 0-100 budete musieť obetovať 0,2 sekundy.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.