Range Rover - facelift a nový motor

Braňo Porubčan, 18. června 2010, 18:47 Google+

Britský Land Rover oznámil podrobnosti o modernizovanej vlajkovej lodi Range Rover. Nový modelový rok 2011 prináša nový naftový agregát V8, osemstupňovú automatickú prevodovku ZF a mierne osvieženie exteriéru.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Range Rover

Range Rover | foto: Land Rover

Sdílejte článek

Najpodstatnejšou novinkou je nahradenie doterajšieho vznetového agregátu s objemom 3,6 litra novým osemvalcovým motorom 4,4 TDV8, ktorý dosahuje maximálny výkon 230 kW/313 k a krútiaci moment 700 Nm. Agregát je vybavený dvojicou turbodúchadiel, kombinovaná spotreba paliva sa pohybuje na úrovni 7,8 l/100 km a emisie CO2 boli znížené na 253 g/km. Nový agregát je spriahnutý s moderným 8-stupňovým automatom ZF 8HP70, ktorý v kombinácii s výkonným agregátom dokáže Range Rover vystreliť z nuly na stovku za niečo vyše 7,5 sekundy, Rover sa dokáže rozbehnúť až na 210 kilometrovú rýchlosť.

V ponuke je aj preplňovaný benzínový agregát 5,0 V8 s maximálnym výkonom 510 koní a krútiacim momentom 625 Nm. Tento agregát je spriahnutý so 6-stupňvou automatickou prevodovkou a Range Rover s ním zrýchli z 0 na 100 km/h za 6 sekúnd.

Zmeny exteriéru sa dotkli novej interpretácie mriežky chladiča, alebo upravenej grafiky predných aj koncových svetlometov s využitím technológie LED. Príchod modernizovaného modelu Range Rover 2011 je naplánovaný na jeseň tohto roka, v septembri sa začne predávať vo Veľkej Británii.

Vytisknout

Diskuze: Range Rover - facelift a nový motor

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Cee´d SportyWagon

Šílené! Slovenský řidič ve 170 km/h záměrně srazil policistu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud