Švédskému Koenigseggu unikly snímky nástupce modelu CCX. Změny se projeví především ve zjemněném designu a novém kokpitu. Technický základ se v podstatě nezmění.
Z bočního profilu změny minimální, zásadní jsou nové světlomety s LED diodami pro denní svícení. Interiér se nese v modernějším duchu, přístrojový štít připomíná stíhačky. Zdá se že CCX uzrál v dokonalejší Ageru.Pokud jde o dynamické parametry, maximální rychlost 395 km/h, stovkou se Agera řítí již za 3,1 s, dvoustovkou za 8,9 s. Pohonné ústrojí 4,7 litrová V8 umístěná podélně před zadní nápravou poskytuje monstrózních 910 koní. Agera se představí v Ženevě, údajně již brzy začne Koenigsegg přijímat objednávky. Roční produkce 16-20 kousků bude asi rychle pryč.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?