BMW odtajnilo základní informace. M5 řady F10 bude poháněna motorem V8 Biturbo. Půjde o známý osmiválec objemu 4,4 litru pohánějící již modely X5 M a X6 M. Verze pro model M5 bude navíc posílena pravděpodobně na 578 koňských sil. Automobilka již nechce pokračovat v předhánění se s rivaly z Ingolstadtu a Stuttgartu. Jednotka V10 byla příliš drahá a žíznivá. Roli jistě hrají i úspory pramenící ze sdílení komponent s jinými modely řady M.
Předpokládá se dosažení kroutícího momentu 700 N.m a spotřeby 14,4 l/100 km. Maximální rychlost bude, jak je u BMW zvykem, omezena na 250 km/h. Zrychlení 0-100 km/h dosáhne sedan za fantastických 4,4 s. Výkon bude přenášen na zadní nápravu přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku. Vozidlo bude vybaveno aerodynamickým M Paketem, identifikačním znamením nadále zůstanou čtyři výfuky vystupující ze zadního nárazníku. Zda vznikne M5 Touring (verze kombi) bude záležet na poptávce zákazníků.
Komerční sdělení