Jeden z pomerne nenápadných faceliftov vo Frankfurte je možné nájsť aj v stánku japonskej Hondy, ktorá tu predstavuje modernizované SUV Honda CR-V. Do nového modelového roku vstupuje s novým nárazníkom, vylepšeným motorom a interiérom.
Na stánku japonskej Hondy vo Frankfurte môžeme nájsť ďalší facelift, ktorý sa radí skôr k tým menej nápadným. Automobilka pripravila pre populárne SUV Hodna CR-V inovovanú prednú časť, vylepšený naftový agregát a drobné zmeny v interiéri.
Modernizácia sa na exteriéri prejavila takmer neviditeľným spôsobom, zmeny v novom modelovom roku 2010 zasiahnu prednú masku ladenú v konzervatívnejšom duchu, alebo novo tvarovaný predný nárazník, ktorý bude v drahších verziách vyvedený vo farbe karosérie aj v spodnej časti. Facelift sa nezaobíde ani bez nového dizajnu 17- a 18-palcových zliatinových diskov. Honda sľubuje v interiéri materiály vyššej kvality, nový dizajn stredovej konzoly s novou audio aparatúrou a vylepšené odhlučnenie kabíny.
Modernizácia zasiahla aj známy naftový motor pod kapotou 2,2 i-CTDi, ktorý pridáva na výkone 10 koní. Maximálny výkon tak činí 150 konských síl a krútiaci moment 350 Nm pri 2 000 ot./min. Novinkou bude aj nová 5-stupňová automatická prevodovka. Modernizovaná Honda CR.V by sa mala dostať do predaja už začiatkom budúceho roka.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?