Jeden z pomerne nenápadných faceliftov vo Frankfurte je možné nájsť aj v stánku japonskej Hondy, ktorá tu predstavuje modernizované SUV Honda CR-V. Do nového modelového roku vstupuje s novým nárazníkom, vylepšeným motorom a interiérom.
Na stánku japonskej Hondy vo Frankfurte môžeme nájsť ďalší facelift, ktorý sa radí skôr k tým menej nápadným. Automobilka pripravila pre populárne SUV Hodna CR-V inovovanú prednú časť, vylepšený naftový agregát a drobné zmeny v interiéri.
Modernizácia sa na exteriéri prejavila takmer neviditeľným spôsobom, zmeny v novom modelovom roku 2010 zasiahnu prednú masku ladenú v konzervatívnejšom duchu, alebo novo tvarovaný predný nárazník, ktorý bude v drahších verziách vyvedený vo farbe karosérie aj v spodnej časti. Facelift sa nezaobíde ani bez nového dizajnu 17- a 18-palcových zliatinových diskov. Honda sľubuje v interiéri materiály vyššej kvality, nový dizajn stredovej konzoly s novou audio aparatúrou a vylepšené odhlučnenie kabíny.
Modernizácia zasiahla aj známy naftový motor pod kapotou 2,2 i-CTDi, ktorý pridáva na výkone 10 koní. Maximálny výkon tak činí 150 konských síl a krútiaci moment 350 Nm pri 2 000 ot./min. Novinkou bude aj nová 5-stupňová automatická prevodovka. Modernizovaná Honda CR.V by sa mala dostať do predaja už začiatkom budúceho roka.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.