Jeden z pomerne nenápadných faceliftov vo Frankfurte je možné nájsť aj v stánku japonskej Hondy, ktorá tu predstavuje modernizované SUV Honda CR-V. Do nového modelového roku vstupuje s novým nárazníkom, vylepšeným motorom a interiérom.
Na stánku japonskej Hondy vo Frankfurte môžeme nájsť ďalší facelift, ktorý sa radí skôr k tým menej nápadným. Automobilka pripravila pre populárne SUV Hodna CR-V inovovanú prednú časť, vylepšený naftový agregát a drobné zmeny v interiéri.
Modernizácia sa na exteriéri prejavila takmer neviditeľným spôsobom, zmeny v novom modelovom roku 2010 zasiahnu prednú masku ladenú v konzervatívnejšom duchu, alebo novo tvarovaný predný nárazník, ktorý bude v drahších verziách vyvedený vo farbe karosérie aj v spodnej časti. Facelift sa nezaobíde ani bez nového dizajnu 17- a 18-palcových zliatinových diskov. Honda sľubuje v interiéri materiály vyššej kvality, nový dizajn stredovej konzoly s novou audio aparatúrou a vylepšené odhlučnenie kabíny.
Modernizácia zasiahla aj známy naftový motor pod kapotou 2,2 i-CTDi, ktorý pridáva na výkone 10 koní. Maximálny výkon tak činí 150 konských síl a krútiaci moment 350 Nm pri 2 000 ot./min. Novinkou bude aj nová 5-stupňová automatická prevodovka. Modernizovaná Honda CR.V by sa mala dostať do predaja už začiatkom budúceho roka.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.