Nemecká automobilka Audi sa chce vyrovnať v ďalšej kategórii a dorovnať tak náskok Mercedesu a BMW. O čo ide? No predsa o triedu luxusných kupé, kde Mercedes so svojim CLS a BMW s triedou 6 berú väčšinu zákazníkov.
Produkcia sa zdá byť viac menej istá, Audi investovalo mnoho miliónov eur do novej továrne v Neckarsulme, kde by sa predbežne mala „A7-čka“ vyrábať.
Bližšie info bohužiaľ zatiaľ nemáme, ani bližšie fotky nového modelu, no predsa niečo sa podarilo zistiť. Paleta motorov bude štartovať na vidlicovom 6-valci s objemom 2,8l a končiť bude pri vrcholnej verzii RS7 s vidlicovým 10-valcom.
Samozrejmosťou bude pohon všetkých kolies quattro a tiež nové tipy prevodoviek so siedmymi stupňami.
Ako som už spomenul, veľa informácii nemáme, no podľa predbežného záujmu Audi zaplniť každú medzeru na trhu sa môžeme určite tešiť na zaujímavý automobil.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.