Nemecká automobilka Audi sa chce vyrovnať v ďalšej kategórii a dorovnať tak náskok Mercedesu a BMW. O čo ide? No predsa o triedu luxusných kupé, kde Mercedes so svojim CLS a BMW s triedou 6 berú väčšinu zákazníkov.
Produkcia sa zdá byť viac menej istá, Audi investovalo mnoho miliónov eur do novej továrne v Neckarsulme, kde by sa predbežne mala „A7-čka“ vyrábať.
Bližšie info bohužiaľ zatiaľ nemáme, ani bližšie fotky nového modelu, no predsa niečo sa podarilo zistiť. Paleta motorov bude štartovať na vidlicovom 6-valci s objemom 2,8l a končiť bude pri vrcholnej verzii RS7 s vidlicovým 10-valcom.
Samozrejmosťou bude pohon všetkých kolies quattro a tiež nové tipy prevodoviek so siedmymi stupňami.
Ako som už spomenul, veľa informácii nemáme, no podľa predbežného záujmu Audi zaplniť každú medzeru na trhu sa môžeme určite tešiť na zaujímavý automobil.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.