Nemecká automobilka Audi sa chce vyrovnať v ďalšej kategórii a dorovnať tak náskok Mercedesu a BMW. O čo ide? No predsa o triedu luxusných kupé, kde Mercedes so svojim CLS a BMW s triedou 6 berú väčšinu zákazníkov.
Produkcia sa zdá byť viac menej istá, Audi investovalo mnoho miliónov eur do novej továrne v Neckarsulme, kde by sa predbežne mala „A7-čka“ vyrábať.
Bližšie info bohužiaľ zatiaľ nemáme, ani bližšie fotky nového modelu, no predsa niečo sa podarilo zistiť. Paleta motorov bude štartovať na vidlicovom 6-valci s objemom 2,8l a končiť bude pri vrcholnej verzii RS7 s vidlicovým 10-valcom.
Samozrejmosťou bude pohon všetkých kolies quattro a tiež nové tipy prevodoviek so siedmymi stupňami.
Ako som už spomenul, veľa informácii nemáme, no podľa predbežného záujmu Audi zaplniť každú medzeru na trhu sa môžeme určite tešiť na zaujímavý automobil.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?