Po necelých dvoch rokoch od uvedenia na európske trhy pripravila automobilka Renault osvieženie vzhľadu pre rodinno-úžitkový model Kangoo. Facelift sa však bude týkať zatiaľ iba najvyššej výbavy Privilége a je určený len pre domáci trh.
Francúzsky Renault sa v poslednom období snaží osviežiť svoj rodinno-úžitkový model Kangoo. Prednedávnom sme zaznamenali príchod imidžového prevedenia Kangoo Be Bop, tento krát Renault pripravil drobné retuše pre model Kangoo. Malý facelift sa však bude týkať len najvyššej výbavy Privilége a k dispozícii bude zatiaľ len pre domáci francúzsky trh.
Facelift pre Kangoo v najvyššej výbave Privilége znamená nový predný a zadný nárazník, prevzatý z imidžového Be Bop. Nárazníky majú strednú časť v šedej farbe, zvyšok je lakovaný vo farbe karosérie. Vo farbe karosérie budú aj ochranné lišty karosérie a spätné zrkadlá.
Či sa faceliftované prevedenie dostane aj na náš automobilový trh, je zatiaľ otázne. Isté však je, že Renault na našom trhu ponúka model Kangoo len v dvoch výbavách (Authentique a Expression), oproti francúzskemu trhu tu chýba základný model Acces, rovnako aj najdrahšie prevedenie Privilége, ktorého sa vyššie uvedené zmeny týkajú.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?