Po necelých dvoch rokoch od uvedenia na európske trhy pripravila automobilka Renault osvieženie vzhľadu pre rodinno-úžitkový model Kangoo. Facelift sa však bude týkať zatiaľ iba najvyššej výbavy Privilége a je určený len pre domáci trh.
Francúzsky Renault sa v poslednom období snaží osviežiť svoj rodinno-úžitkový model Kangoo. Prednedávnom sme zaznamenali príchod imidžového prevedenia Kangoo Be Bop, tento krát Renault pripravil drobné retuše pre model Kangoo. Malý facelift sa však bude týkať len najvyššej výbavy Privilége a k dispozícii bude zatiaľ len pre domáci francúzsky trh.
Facelift pre Kangoo v najvyššej výbave Privilége znamená nový predný a zadný nárazník, prevzatý z imidžového Be Bop. Nárazníky majú strednú časť v šedej farbe, zvyšok je lakovaný vo farbe karosérie. Vo farbe karosérie budú aj ochranné lišty karosérie a spätné zrkadlá.
Či sa faceliftované prevedenie dostane aj na náš automobilový trh, je zatiaľ otázne. Isté však je, že Renault na našom trhu ponúka model Kangoo len v dvoch výbavách (Authentique a Expression), oproti francúzskemu trhu tu chýba základný model Acces, rovnako aj najdrahšie prevedenie Privilége, ktorého sa vyššie uvedené zmeny týkajú.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.