Po včerejším představení faceliftu Peugeotu 107 dneska můžeme představit i inovovanou verzi jeho dvojčete, Citroenu C1, kterou podobně jako Peugeota vyrábí fabrika TPCA u tuzemského Kolína.
Včera jsme představili nový Peugeot 107, dneska je tu jeho bratříček, Citroen C1 a do sbírky tak chybí jen Toyota Aygo.
Ani u Citroenu C1 nečekejme velké změny, nicméně orámování a jiné nabarvení předního nárazníku spolu s jeho pozměněným tvarem dalo tváři nové vzezření.
Menší změny nabídne výbava, přibudou dvě nové barvy, šedá a modrá, nové materiály do interiéru obmění ceník také.
Nová výbava nabídne luxusnější čalounění kůží a alcantrou, kůží bude obšit i volant. Ve výbavě bude klimatizace, rádio a kola z lehkých slitin.
Motory zůstávají nezměněny.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.