Americký retro model značky Chrysler PT Cruiser zdá sa, nepovedal ešte posledné slovo. Crysler PT Cruiser má svoje najlepšie roky určite už za sebou, no výrobca neváhal a predstavil ďalšiu špeciálnu verziu tohto modelu pre rok 2009.
Interiér dostane takisto akčný nádych, pre cestujúcich je pripravené nové čalúnenie vo farebnom kontraste s vonkajším lakom karosérie. Cestujúcich bude vo vnútri rozmaznávať rozsiahla výbava, ktorá obsahuje klimatizáciu, autorádio s CD a MP3 prehrávačom, el. ovládanie všetkých okien a spätných zrkadiel, vyhrievané predné sedadlá, analógové hodiny v retro štýle, alebo kompas.
Chrysler PT Dream Cruiser Series 5 bude k dispozícii srbodúc dvoma motormi, prvou verziou je atmosférická verzia benzínového štvorvalca 2,4 l s výkonom 150 k a krútiacim momentum 220 Nm. Agregát dopovaný turbodúchadlom má výkon 180 koní s krútiacim momentum 285 Nm.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.