Chevrolet představil nové Aveo hatchback

Pavel Stavebník, 11. září 2007, 13:24 Google+

Chevrolet si přichystal na nadcházející frankfurtský autosalon novinku Aveo hatchback 2008. Původní Kalos, později Aveo 5dv., ponese opět jméno Aveo. Na trhu budou přepracované pětidveřové karosérie od března 2008, třídveřové verze přijdou do prodeje jen o něco málo později.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Aveo hatchback

Aveo hatchback | foto: Chevrolet

Sdílejte článek

Stejně jako řada dalších výrobců, také Chevrolet ladí svoji novinku přestavbou do sportovního kabátu. Objemově, základní tvarem i bočními prolisy zůstal vůz téměř identickým. Představený design je však díky úpravě přední masky a zadního čela proti poněkud mdlému předchůdci dramatičtější a líbivější.

Na dostupných fotografiích je patrná snaha zaujmout detaily, alespoň tedy u vylepšené verze. Spoilery, nástavce prahů, integrované dvojice výfuků a dokonce odvod vzduchu z motorového prostoru mřížkami na bok automobilu, jsou efektními doplňky a svoji estetickou funkci naplňují beze zbytku.

V interiéru jsou změny také patrny. Volant sice zůstal původní, středový sloupek dostal měkčí tvary a znovu je proveden v jednobarevném plastu, palubní deska působí mohutněji a přívětivěji. Některé díly interiéru jsou přirozeně lakovány do stříbrné a jejich výběr byl volen citlivěji. Pochvalu si jistě zaslouží kryt přístrojů ve sportovním tvarování.

Vůz bude nabízen v počátku se dvěma motorizacemi, a to novým benzínovým motorem 1200 ccm (84 koní) a stávajícím benzínovým agregátem 1400 ccm (98 koní). Přenos zajišťuje manuální i automatická převodovka.

Délka: 3,92 m
Šířka: 1,68 m
Výška: 1,51 m
Rozvor: 2,48 m
Zavazadelník: 220 - 980 l

Přestože nepřináší Chevrolet Aveo hatchback 2008 žádné převratné nové prvky nebo řešení, pokud nebude ošizena bezpečnost vozu, očekávaný dobrý poměr cena / výkon může i v tomto našlapaném segmentu trhu přinést své ovoce...

Vytisknout

Diskuze: Chevrolet představil nové Aveo hatchback

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

Honda 0 Series

Honda 0 Series je elektrická vesmírná loď. Japonci s novým elektromobilem mají vysoké ambice

Lexus RX350h

TEST Lexus RX350h Luxury – je základní motorizace tou zároveň nejlepší ?

reklama

Doporučujeme

X6

Bmw X6 oficiálně

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

  2. TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud