Společnost TOYOTA GAZOO Racing představila modernizovanou závodní GR Supru GT4 pro sezónu 2023. Má vylepšené brzdy, je lépe ovladatelná a má vyšší výkon motoru.
Toyota zužitkovala zpětnou vazbu zákazníků a jezdců k dalšímu vylepšení speciálního závodního vozu, jenž získal mistrovský titul v Japonsku, Spojených státech a Evropě, a posbíral celkem přes 100 pódiových umístění.
GR Supra GT4 EVO s vylepšenou konstrukcí brzdové soustavy, novým nastavením systému ABS, nejnovější technologií tlumičů KW a zdokonalenými stabilizátory nabízí lepší ovládání i jízdní chování v zatáčkách.
Modernizace přinesla vyšší výkon přeplňovaného šestiválce o objemu 3,0 litru, jenž se nyní chlubí lepším průběhem křivky točivého momentu a účinnějším systémem chlazení.
Konstruktéři TOYOTA GAZOO Racing během soutěží po celém světě poskytují soukromým týmům i jezdcům podporu přímo na závodišti a získávají tak poznatky, kterých by bez tlaku závodního nasazení nebylo možné dosáhnout.
Od první kompletní závodní sezóny v roce 2020 se do soutěží po celém světě zapojilo přes 50 vozů GR Supra GT4, jejichž jezdci zvítězili v 11 národních a mezinárodních šampionátech GT4. V rámci důležitých šampionátů pak letos v srpnu tento vůz oslavil již 50. vítězství ve své kategorii.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.