ŠKODA AUTO prvními skicami exteriéru studie VISION 7S odhaluje další detaily svého nového designového jazyka. Skici zobrazují výrazně tvarovanou příď a světlomety ve tvaru písmene „T“.
Exteriérové skici čistě elektrické studie ŠKODA VISION 7S ukazují nově navrženou mohutnou příď. Výrazně širší a plošší přední maska je uzavřená a tmavá. Světlomety jsou posunuty více k bokům vozu a jsou uspořádány ve dvou řadách nad sebou. Nad nimi se nachází ostře řezaný pás denního svícení, který zasahuje až ke hranám výrazně rozšířených blatníků. Světelnou grafiku tím doplňuje do tvaru písmene „T“.
Výrazně tvarovaná přední kapota nese známý designový prvek v podobě linie typické pro vozy ŠKODA. Zcela nový robustní nárazník tvoří sedm vertikálně uspořádaných otvorů pro přívod vzduchu, z nichž prostřední je zvýrazněn oranžovým segmentem. Spodní část předního nárazníku má hliníkovou ochranu podvozku. Velká aerodynamicky optimalizovaná kola podtrhují mohutný vzhled studie VISION 7S. Boční pohled se vyznačuje čistými plochami a linií střechy, která se směrem k zádi mírně svažuje.
Nový designový jazyk značky ŠKODA navazuje na známé hodnoty značky, jako je robustní vzhled, funkčnost a autentičnost. Příznačný je velkorysý prostor, odolné a udržitelné materiály a aerodynamicky efektivní tvary.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?