ŠKODA AUTO prvními skicami exteriéru studie VISION 7S odhaluje další detaily svého nového designového jazyka. Skici zobrazují výrazně tvarovanou příď a světlomety ve tvaru písmene „T“.
Exteriérové skici čistě elektrické studie ŠKODA VISION 7S ukazují nově navrženou mohutnou příď. Výrazně širší a plošší přední maska je uzavřená a tmavá. Světlomety jsou posunuty více k bokům vozu a jsou uspořádány ve dvou řadách nad sebou. Nad nimi se nachází ostře řezaný pás denního svícení, který zasahuje až ke hranám výrazně rozšířených blatníků. Světelnou grafiku tím doplňuje do tvaru písmene „T“.
Výrazně tvarovaná přední kapota nese známý designový prvek v podobě linie typické pro vozy ŠKODA. Zcela nový robustní nárazník tvoří sedm vertikálně uspořádaných otvorů pro přívod vzduchu, z nichž prostřední je zvýrazněn oranžovým segmentem. Spodní část předního nárazníku má hliníkovou ochranu podvozku. Velká aerodynamicky optimalizovaná kola podtrhují mohutný vzhled studie VISION 7S. Boční pohled se vyznačuje čistými plochami a linií střechy, která se směrem k zádi mírně svažuje.
Nový designový jazyk značky ŠKODA navazuje na známé hodnoty značky, jako je robustní vzhled, funkčnost a autentičnost. Příznačný je velkorysý prostor, odolné a udržitelné materiály a aerodynamicky efektivní tvary.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.