ŠKODA AUTO prvními skicami exteriéru studie VISION 7S odhaluje další detaily svého nového designového jazyka. Skici zobrazují výrazně tvarovanou příď a světlomety ve tvaru písmene „T“.
Exteriérové skici čistě elektrické studie ŠKODA VISION 7S ukazují nově navrženou mohutnou příď. Výrazně širší a plošší přední maska je uzavřená a tmavá. Světlomety jsou posunuty více k bokům vozu a jsou uspořádány ve dvou řadách nad sebou. Nad nimi se nachází ostře řezaný pás denního svícení, který zasahuje až ke hranám výrazně rozšířených blatníků. Světelnou grafiku tím doplňuje do tvaru písmene „T“.
Výrazně tvarovaná přední kapota nese známý designový prvek v podobě linie typické pro vozy ŠKODA. Zcela nový robustní nárazník tvoří sedm vertikálně uspořádaných otvorů pro přívod vzduchu, z nichž prostřední je zvýrazněn oranžovým segmentem. Spodní část předního nárazníku má hliníkovou ochranu podvozku. Velká aerodynamicky optimalizovaná kola podtrhují mohutný vzhled studie VISION 7S. Boční pohled se vyznačuje čistými plochami a linií střechy, která se směrem k zádi mírně svažuje.
Nový designový jazyk značky ŠKODA navazuje na známé hodnoty značky, jako je robustní vzhled, funkčnost a autentičnost. Příznačný je velkorysý prostor, odolné a udržitelné materiály a aerodynamicky efektivní tvary.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?