Základem je pokrokový benzínový motor 1,0 litru s přeplňováním, který se bude nabízet se šestistupňovou manuální převodovkou.
Pro zákazníky požadující vyšší výkon je k dispozici přeplňovaná jednotka 1,3 litru s přímým vstřikováním ve spojení se šestistupňovou manuální převodovkou, nebo sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou (7DCT).
ASX nové generace bude prvním evropským modelem značky Mitsubishi s plně hybridním pohonem (HEV). Ten kombinuje benzínovou jednotku 1,6 litru se dvěma elektromotory a automatickou vícerežimovou převodovkou typu „dog gearbox“.
Vrcholem modelové nabídky bude plug-in hybridní provedení (PHEV). Systém PHEV, zahrnující benzínový motor 1,6 litru ve spojení se dvěma elektromotory a baterií o kapacitě 10,5 kWh, je v segmentu B-SUV v rámci automobilové aliance Renault-Nissan-Mitsubishi jedinečný; Mitsubishi ASX nové generace tak kráčí ve šlépějích plug-in hybridních SUV Outlander PHEV a Eclipse Cross PHEV.
- 1,0 MPI-T: přeplňovaný benzínový tříválec s vícebodovým vstřikováním.
Šestistupňová manuální převodovka. Výkon: 91 k. Emise CO2: 132–136 g/km.
- 1,3 DI-T: přeplňovaný benzínový čtyřválec s přímým vstřikováním.
Šestistupňová manuální převodovka. Výkon: 140 k. Emise CO2: 130–134 g/km.
Sedmistupňová dvouspojková převodovka (7DCT). Výkon: 158 k. Emise CO2: 131–137 g/km.
- 1,6 Hybrid (HEV): benzínový motor 1,6 litru se dvěma elektromotory a baterií o kapacitě 1,3 kWh v kombinaci s automatickou převodovkou
Výkon (spalovací motor): 145 k. Emise CO2: 107–113 g/km.
- 1,6 litru Plug-in Hybrid (PHEV): dva elektromotory a baterie o kapacitě 10,5 kW/h v kombinaci s benzínovým motorem 1,6 litru a automatickou převodovkou. Výkon (spalovací motor): 160 k. Emise CO2: 30–31 g/km.
Nové ASX bude postaveno na podvozkové platformě CMF-B automobilové aliance Renault-Nissan-Mitsubishi a vyrábět se bude ve španělském závodu Valladollid automobilky Renault.
Komentuje Frank Krol, prezident a generální ředitel Mitsubishi Motors Europe:
„ASX nové generace je vysoce konkurenceschopným produktem s řadou velmi konkurenceschopných pohonů. Zákaznické požadavky v evropském segmentu malých SUV jsou typicky různorodé, a proto je důležité, aby stejně různorodá byla i naše produktová nabídka, a my tak byli schopni zákazníkům vycházet vstříc. Jsme si jisti, že právě to je případ nového ASX, všestranného SUV s nejmodernějšími benzínovými, hybridními a plug-in hybridními pohony.“