Znovuzrozená Hispano Suiza ukázala svůj nový vůz o výkonu 1200 koní

Petr Boháč / AutoRoad.cz, 5. dubna 2022, 20:29 Google+

Švýcarská Hispano Suiza Automobilmanufaktur AG představila digitální snímky svého nového modelu Maguari HS1 GTC. Sériový model by měl být velmi podobný.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Hispano Suiza Maguari HS1 GTC

Hispano Suiza Maguari HS1 GTC | foto: Hispano Suiza

Sdílejte článek

Maguari HS1 GTC je 5100 mm dlouhý, 2100 mm široký, 1250 mm vysoký supersport, který váží 1890 kg. Je postaven na hliníkovém podvozku spaceframe s karbonovými vlákny a hliníkovou karoserií. Vůz se vyznačuje velkými koly s centrální maticí, které obouvají pneumatiky 285/35 ZR22 vpředu, zatímco vzadu jsou 23“ ráfky s pneumatikami 335/30 ZR23.

img-responsive

Hispano Suiza Maguari HS1 GTC | foto: Hispano Suiza

img-responsive

Hispano Suiza Maguari HS1 GTC | foto: Hispano Suiza

Pod jeho kapotu se nachází dvěmi turbodmychadly přelomový vidlicový desetiválec o objemu 5,5 litru. Jeho výkon je 883 kW (1200 koní) a točivý moment dosahuje hodnoty 1100 N.m. Výkon motoru putuje k poháněným kolům přes 7 stupňovou dvouspojkovou automatickou převodovku.

Švýcarský supersport by měl být schopný zrychlit z 0 na 100 km/h za 2,8 s a v rozletu ho zastaví omezovač v rychlosti 360 km/h. Bez něj by měl být vůz schopný atakovat hranici 400 km/h. K bezpečnému zastavení má být vůz vybaven 440 mm karbon-keramickými brzdami se šestipístkovými třmeny.

img-responsive

Hispano Suiza Maguari HS1 GTC | foto: Hispano Suiza

Podle poslední tiskové zprávy bude Maguary HS1 GTC omezen na 300 kusů. Roční objem výroby nepřesáhne 50 vozů. Hispano Suiza Automobilmanufaktur AG plánuje prodat supersportovní vůz V10 v USA, Evropě, na Středním východě a v Asii.

Vytisknout

Diskuze: Znovuzrozená Hispano Suiza ukázala svůj nový vůz o výkonu 1200 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

reklama

Doporučujeme

Autosalon Ženeva

Ženevský autosalon by se po dlouhé "pauze" měl v roce 2023 opět konat

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud