Dacia vždy symbolizovala mobilitu přístupnou největšímu počtu. 3. září v 10 hodin představí značka svůj „velký poslední“, zbrusu nový rodinný model s až 7 sedadly . Nový Jogger bude také ztělesněním „venkovního“ prostředí Dacie, abyste si mohli užívat jednoduchých radostí z venku.
DACIA JOGGER: 7 MÍST BY DACIA
Dacia Jogger s 5 nebo 7 sedadly je ideálním společníkem pro (velké) rodiny. Je všestranný a může doprovázet všechny členy rodiny při každodenních dobrodružstvích a výletech do přírody. V pragmatickém duchu, který je pro ni charakteristický, nabízí Dacia vůz, který jejím zákazníkům umožňuje užívat si prosté radosti života se svými blízkými v naprosté svobodě.
DACIA JOGGER
Jogger je jednoduché, moderní jméno, které se snadno vyslovuje a je srozumitelné po celém světě. Ztělesňuje dynamiku, pozitivní energii a outdoorového ducha. Přípona "er", stejně jako Duster, ikonické SUV značky Dacia, evokuje robustnost a odolnost ideálního každodenního společníka pro rodiny s dětmi značky Dacia.
VE STARTOVNÍCH BLOCÍCH V MNICHOVĚ
Dacia odhalí vůz Dacia Jogger dne 3. září v 10:00 během 100% digitální akce. Od 6. září se pak Dacia představí na veletrhu IAA Mobility v Mnichově za přítomnosti Denise Le Vota, generálního ředitele společnosti Dacia, s několika originálními expozicemi u bran summitu a od 7. září v centru města. Přehlídku bude možné sledovat také na dálku na platformě Dacia events.dacia.com.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.