Dacia vždy symbolizovala mobilitu přístupnou největšímu počtu. 3. září v 10 hodin představí značka svůj „velký poslední“, zbrusu nový rodinný model s až 7 sedadly . Nový Jogger bude také ztělesněním „venkovního“ prostředí Dacie, abyste si mohli užívat jednoduchých radostí z venku.
DACIA JOGGER: 7 MÍST BY DACIA
Dacia Jogger s 5 nebo 7 sedadly je ideálním společníkem pro (velké) rodiny. Je všestranný a může doprovázet všechny členy rodiny při každodenních dobrodružstvích a výletech do přírody. V pragmatickém duchu, který je pro ni charakteristický, nabízí Dacia vůz, který jejím zákazníkům umožňuje užívat si prosté radosti života se svými blízkými v naprosté svobodě.
DACIA JOGGER
Jogger je jednoduché, moderní jméno, které se snadno vyslovuje a je srozumitelné po celém světě. Ztělesňuje dynamiku, pozitivní energii a outdoorového ducha. Přípona "er", stejně jako Duster, ikonické SUV značky Dacia, evokuje robustnost a odolnost ideálního každodenního společníka pro rodiny s dětmi značky Dacia.
VE STARTOVNÍCH BLOCÍCH V MNICHOVĚ
Dacia odhalí vůz Dacia Jogger dne 3. září v 10:00 během 100% digitální akce. Od 6. září se pak Dacia představí na veletrhu IAA Mobility v Mnichově za přítomnosti Denise Le Vota, generálního ředitele společnosti Dacia, s několika originálními expozicemi u bran summitu a od 7. září v centru města. Přehlídku bude možné sledovat také na dálku na platformě Dacia events.dacia.com.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?