Toyota v době pandemie zaznamenala veliký růst svých prodejů. Spolupracuje s kurýrní společností Dáme Jídlo a s platformou sdílených vozů Anytime. Lidé se díky těmto službám naučili fungovat trošku jiným způsobem, než doposud.
Společnost Dáme jídlo loni rostla o 80 procent a vedle hotových jídel začala lidem vozit i potraviny. Musela kvůli tomu obnovit a rozšířit vozový park.
Celkem pořídila 140 vozů Toyota Aygo a testuje také hybridní model Yaris. Vozový park Dáme jídlo tak ze 75 procent tvoří auta na alternativní pohony, tedy LPG, CNG a hybridní nebo elektro pohon. Výjimku tvoří individuální kontraktoři, kteří jezdí vlastními vozy.
Toyota také dodává vozy pro carsharingové společnosti v ČR. Konkrétně 240 vozů Toyota Yaris a 70 vozů Toyota Corolla.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.