ŠKODA KUSHAQ, která bude oficiálně představena ještě tento měsíc, je v rámci produktové ofenzívy projektu INDIA 2.0 prvním ze čtyř modelů značek ŠKODA a Volkswagen. Tyto automobily se budou vyrábět lokálně v Indii a jsou postaveny na modulární platformě MQB-A0-IN koncernu Volkswagen, jež je speciálně vyvinuta pro indický trh.
ŠKODA přináší prostřednictvím oficiální designové skici první pohled do interiéru nového modelu KUSHAQ. Stejně jako u jiných modelů dominuje velkorysému vnitřnímu prostoru, který je pro značku ŠKODA typický, velká samostatně stojící obrazovka infotainmentu.
Výrazným prvkem interiéru nového modelu ŠKODA KUSHAQ je volně stojící obrazovka infotainmentu s až desetipalcovou úhlopříčkou. Designová skica interiéru jasně ukazuje charakteristickou linii, která vede pod obrazovkou a kopíruje symetrický motiv masky chladiče ŠKODA. Rozměry modelu KUSHAQ odpovídají vozům střední třídy a nový SUV model pro indický trh díky tomu nabízí vedle velkorysého vnitřního prostoru také četné odkládací prostory a Simply Clever detaily typické pro značku ŠKODA.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.