ŠKODA KUSHAQ, která bude oficiálně představena ještě tento měsíc, je v rámci produktové ofenzívy projektu INDIA 2.0 prvním ze čtyř modelů značek ŠKODA a Volkswagen. Tyto automobily se budou vyrábět lokálně v Indii a jsou postaveny na modulární platformě MQB-A0-IN koncernu Volkswagen, jež je speciálně vyvinuta pro indický trh.
ŠKODA přináší prostřednictvím oficiální designové skici první pohled do interiéru nového modelu KUSHAQ. Stejně jako u jiných modelů dominuje velkorysému vnitřnímu prostoru, který je pro značku ŠKODA typický, velká samostatně stojící obrazovka infotainmentu.
Výrazným prvkem interiéru nového modelu ŠKODA KUSHAQ je volně stojící obrazovka infotainmentu s až desetipalcovou úhlopříčkou. Designová skica interiéru jasně ukazuje charakteristickou linii, která vede pod obrazovkou a kopíruje symetrický motiv masky chladiče ŠKODA. Rozměry modelu KUSHAQ odpovídají vozům střední třídy a nový SUV model pro indický trh díky tomu nabízí vedle velkorysého vnitřního prostoru také četné odkládací prostory a Simply Clever detaily typické pro značku ŠKODA.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?