ŠKODA KUSHAQ, která bude oficiálně představena ještě tento měsíc, je v rámci produktové ofenzívy projektu INDIA 2.0 prvním ze čtyř modelů značek ŠKODA a Volkswagen. Tyto automobily se budou vyrábět lokálně v Indii a jsou postaveny na modulární platformě MQB-A0-IN koncernu Volkswagen, jež je speciálně vyvinuta pro indický trh.
ŠKODA přináší prostřednictvím oficiální designové skici první pohled do interiéru nového modelu KUSHAQ. Stejně jako u jiných modelů dominuje velkorysému vnitřnímu prostoru, který je pro značku ŠKODA typický, velká samostatně stojící obrazovka infotainmentu.
Výrazným prvkem interiéru nového modelu ŠKODA KUSHAQ je volně stojící obrazovka infotainmentu s až desetipalcovou úhlopříčkou. Designová skica interiéru jasně ukazuje charakteristickou linii, která vede pod obrazovkou a kopíruje symetrický motiv masky chladiče ŠKODA. Rozměry modelu KUSHAQ odpovídají vozům střední třídy a nový SUV model pro indický trh díky tomu nabízí vedle velkorysého vnitřního prostoru také četné odkládací prostory a Simply Clever detaily typické pro značku ŠKODA.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.