Šampiónovi zo sezóny 2007 Caseymu Stonerovi bola diagnostikovaná gastritída v miernejšej forme a ľahšia anémia.
Austrálčan sa minulý týždeň podrobil viacerým kontrolným vyšetreniam v USA.
Stonerov zdravotný stav nebol od VC Španielska ideálny, nevedelo sa však, čo je zdrojom problémov. Dôležité skutočnosti boli odhalené až nedávno, po tom, čo Casey ostal v Amwrike dlhšie, aby sa podrobil viacerým vyšetreniam.
Austrálčan uviedol, že bude dodržiavať pokyny lekárov, aby sa čo najrýchlejšie dostal späť do formy. Predstavitelai tímu Ducati po rozhovore s lekármi poznamenali, že pri správnom prístupe sa Stonerova fyzická kondícia môže zlepšiť za niekoľko týždňov.
"Ostal som v USa až do soboty, aby som sa podrobil všetkým potrebným vyšetreniam," povedal Stoner. "V prvom rade by som sa rád poďakoval všetkým lekárom, ktorý boli zainteresovaní do môjho prípadu, menovite Dr. Tingovi a Dr. Tuanovi z Fremont Surgery Center, ďalej Dr. Macchiagodenovi, Dr. Catanimu, Dr. Ceccarellimu a samozrejme aj môjmu fyzioterapeutovi Freddymu."
"Dúfajme, že pri dodržiavaní ich pokynov sa budem cítiť lepšie. Zatiaľ nie som 100% fit, ale najväčším problémom sú v týchto chvíľach rebrá, ktoré ma veľmi bolia po tom, čo som absolvoval nehodu v kvalfikácii na GP USA. Pravdepodobne je predomnou ďalší náročný víkend, ale tak ako vždy, opäť zo seba vydám všetko a pokúsim sa ostať nadostrel lídrom šampionátu," dodal na záver Stoner.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.