Motocyklový mistr světa v kubatuře do 250 ccm, Ital Marco Simoncelli, bude příští rok, tedy při své premiérové sezoně ve třídě MotoGP, jezdit v barvách týmu Honda Gresini.
"Marco má ve své DNA statečnost a charakter, tedy faktory, které u našich závodníků chceme," praví se v prohlášení Fausta Gresiniho, šéfa týmu Hodna Gresini.
Simoncelli tak vyrazí v MotoGP ve stopách dalšího italského mistra světa, svého kamaráda Valentina Rossiho. Ten má ale před Simoncellim pořádný náskok, v nedělní GP Nizozemska bude totiž útočit už na své jubilejní sté vítězství.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.