Polský závodník Robert Kubica intenzivně zkouší různé závodní vozy, s nimiž by se mohl vrátit do okruhového kolotoče. V současnosti na něj čeká prototyp LMP2.
Po nezdařilém testu prototypu LMP1 ByKolles, který zkrátka nefungoval podle představ, Kubica pouhý den před začátkem sezony WEC u ByKolles odřekl svou účast. Před pár týdny pak testoval monopost formule E a nyní se posadí do prototypu Dallara P217 Gibson kategorie LMP2.
Kubica se dohodnul na testech s týmem SMP Racing, který do 24h Le Mans nasadí ruskou trojici Michail Alešin, Sergej Sirotkin, Viktor Šajtar. Ve startovní listině na francouzskou vytrvalost tak není pro Poláka místo. Volná pozice by se ale mohla objevit v jiné sérii.
V týmu SMP Racing usilovně pracují na vývoji prototypu do kategorie LMP1. V rámci příprav a nabývání zkušenosti plánuje SMP Racing účast v European Le Mans Series. Šampionát má za sebou dvě odjeté čtyřhodinovky a ta třetí v pořadí se uskuteční v druhé polovině července na okruhu Red Bull Ring.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.