Polský závodník Robert Kubica intenzivně zkouší různé závodní vozy, s nimiž by se mohl vrátit do okruhového kolotoče. V současnosti na něj čeká prototyp LMP2.
Po nezdařilém testu prototypu LMP1 ByKolles, který zkrátka nefungoval podle představ, Kubica pouhý den před začátkem sezony WEC u ByKolles odřekl svou účast. Před pár týdny pak testoval monopost formule E a nyní se posadí do prototypu Dallara P217 Gibson kategorie LMP2.
Kubica se dohodnul na testech s týmem SMP Racing, který do 24h Le Mans nasadí ruskou trojici Michail Alešin, Sergej Sirotkin, Viktor Šajtar. Ve startovní listině na francouzskou vytrvalost tak není pro Poláka místo. Volná pozice by se ale mohla objevit v jiné sérii.
V týmu SMP Racing usilovně pracují na vývoji prototypu do kategorie LMP1. V rámci příprav a nabývání zkušenosti plánuje SMP Racing účast v European Le Mans Series. Šampionát má za sebou dvě odjeté čtyřhodinovky a ta třetí v pořadí se uskuteční v druhé polovině července na okruhu Red Bull Ring.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.