Druhým závodem vyvrcholil program prvního podniku německého seriálu DTM na Hockenheimringu. V napínavém závodě se radoval z vítězství Jamie Green.
Hned samotný start přinesl pořádné drama, když se do kontaktu dostalo hned několik vozů, mezi nimi i Loic Duval nebo Robert Wickens. Pro kanadského jezdce Wickense navíc skončil závod v první zatáčce. Do cíle nedojel ani Duval.
Po restartu se na špici ustálili Jamie Green, Lucas Auer a Timo Glock. Pro vítěze včerejšího zápasu však nepřišla dešťová přeháňka, zhruba dvacet minut před koncem závodu, zrovna vhod. Auer totiž probrzdil v Parabolice a přepustil své druhé místo jak Wittmannovi, tak i Garymu Paffettovi.
Na Rakušana tak nakonec zbyla až čtvrtá příčka, nicméně i tak drží průběžné první místo v šampionátu. A to navíc s celkem zajímavým náskokem 14 bodů.
Třetí místo na Hockenheimu bral nakonec Marco Wittmann, jenž podlehl Garymu Paffettovi. Z prvního vítězství v letošní sezoně se radovalo Audi zásluhou Jamieho Greena.
Šampionát DTM bude pokračovat druhým podnikem na Lausitzringu již za dva týdny, kde se spojí se seriálem ADAC GT Masters.
Výsledky závodu
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?