Druhým závodem vyvrcholil program prvního podniku německého seriálu DTM na Hockenheimringu. V napínavém závodě se radoval z vítězství Jamie Green.
Hned samotný start přinesl pořádné drama, když se do kontaktu dostalo hned několik vozů, mezi nimi i Loic Duval nebo Robert Wickens. Pro kanadského jezdce Wickense navíc skončil závod v první zatáčce. Do cíle nedojel ani Duval.
Po restartu se na špici ustálili Jamie Green, Lucas Auer a Timo Glock. Pro vítěze včerejšího zápasu však nepřišla dešťová přeháňka, zhruba dvacet minut před koncem závodu, zrovna vhod. Auer totiž probrzdil v Parabolice a přepustil své druhé místo jak Wittmannovi, tak i Garymu Paffettovi.
Na Rakušana tak nakonec zbyla až čtvrtá příčka, nicméně i tak drží průběžné první místo v šampionátu. A to navíc s celkem zajímavým náskokem 14 bodů.
Třetí místo na Hockenheimu bral nakonec Marco Wittmann, jenž podlehl Garymu Paffettovi. Z prvního vítězství v letošní sezoně se radovalo Audi zásluhou Jamieho Greena.
Šampionát DTM bude pokračovat druhým podnikem na Lausitzringu již za dva týdny, kde se spojí se seriálem ADAC GT Masters.
Výsledky závodu
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?