Lamborghini zatím platí v Blancpain GT Series Sprint Cupu za papírově nejrychlejší vůz. Jak v Misanu, tak i Brands Hatch zvítězil vůz s nasupeným býkem ve znaku v kvalifikaci. Tu britskou ovládl Mirko Bortolotti.
A italský tovární jezdec Lamborghini si vskutku pohrál se zbytkem pole na legendární anglické trati. Vždyť nejbližší pronásledovatel, druhý Mies, ztratil na Bortolottiho celou půl sekundu.
Třetí místo vybojoval pro tým Rowe Racing Jesse Krohn s BMW M6 GT3. Toho ve druhé řadě doplní další "rozzuřený býk" s posádkou Companc-Siedler.
Z páté pozice odstartuje dvojice Romain Monti a Christopher Haase, za nimiž bude nejrychlejší z Mercedesů, a to vůz týmu AKKA-ASP s posádkou Serralles-Juncadella. Rychlost vozů Lamborghini potvrdila sedmým místem posádka Venturini-Mapelli.
Vcelku se dařilo i oběma posádkám českého týmu ISR Racing, jelikož se obě probojovaly do třetí části kvalifikace. Ceccon se Stipplerem odstartují z patnácté pozice, zatímco Schmidovi se Salaquardou patří pozice sedmnáctá.
Obrovskou vyrovnanost startovního pole pak potvrzuje i ztráta Salaquardy se Schmidem, která tvořila pouhou vteřinu.
Kvalifikační závod startuje ve 13:00 našeho času a hlavní bitva odstartuje v 17:15. Oba závody můžete sledovat živě na tomto odkazu.
Výsledky 3. části kvalifikace
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?