Lamborghini zatím platí v Blancpain GT Series Sprint Cupu za papírově nejrychlejší vůz. Jak v Misanu, tak i Brands Hatch zvítězil vůz s nasupeným býkem ve znaku v kvalifikaci. Tu britskou ovládl Mirko Bortolotti.
A italský tovární jezdec Lamborghini si vskutku pohrál se zbytkem pole na legendární anglické trati. Vždyť nejbližší pronásledovatel, druhý Mies, ztratil na Bortolottiho celou půl sekundu.
Třetí místo vybojoval pro tým Rowe Racing Jesse Krohn s BMW M6 GT3. Toho ve druhé řadě doplní další "rozzuřený býk" s posádkou Companc-Siedler.
Z páté pozice odstartuje dvojice Romain Monti a Christopher Haase, za nimiž bude nejrychlejší z Mercedesů, a to vůz týmu AKKA-ASP s posádkou Serralles-Juncadella. Rychlost vozů Lamborghini potvrdila sedmým místem posádka Venturini-Mapelli.
Vcelku se dařilo i oběma posádkám českého týmu ISR Racing, jelikož se obě probojovaly do třetí části kvalifikace. Ceccon se Stipplerem odstartují z patnácté pozice, zatímco Schmidovi se Salaquardou patří pozice sedmnáctá.
Obrovskou vyrovnanost startovního pole pak potvrzuje i ztráta Salaquardy se Schmidem, která tvořila pouhou vteřinu.
Kvalifikační závod startuje ve 13:00 našeho času a hlavní bitva odstartuje v 17:15. Oba závody můžete sledovat živě na tomto odkazu.
Výsledky 3. části kvalifikace
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?