Belgický tým WRT patří v Blancpain GT Series mezi nejpočetnější týmy. A ani letos tomu nebude jinak, když belgická skvadra nasadí znovu pět vozů Audi R8 LMS.
Tým nyní disponuje natolik silnou sestavou, jako nikdy dříve. A to i díky odchodu Audi z MS ve vytrvalostních závodech FIA WEC.
Belgičané totiž získali služby trojnásobných vítězů 24h Le Mans Benoita Tréluyera a Marcela Fässlera. Zatímco první jmenovaný se bude věnovat pouze Endurance Cupu, Švýcar Fässler počítá s nasazením do kompletního seriálu Blancpain GT Series.
Fässler bude v Endurance Cupu spoléhat na parťáky Willa Stevense, kterého mnoho týmů lanařilo do FIA WEC, a mladšího bratra Laurense Vanthoora Driese. S tím také stráví sezonu ve sprintech.
To Benoit Tréluyer bude mít v Endurance Cupu pouze francouzsky hovořící týmové kolegy, a to super rychlého Monačana Richelmiho a Nathanaëla Berthona.
Stuartu Leonardovi pak sice odešel jeho dlouhodobý kolega Michael Maedows do týmu AKKA ASP, Brit však nadále zůstává věrný týmu WRT, kde to dal dohromady s Jakem Dennisem a Robinem Frijnsem. Nizozemce Frijnse pak nahradí v Misanu, Silverstone a ve Spa eso z DTM Jamie Green kvůli jeho povinnostem ve Formuli E.
Zajímavý je i přestup Markuse Winkelhocka z týmu Phoenix Racing a nová další nová akvizice Nizozemec Pieter Schothorst.
Číslo 1 pak ve sprintech povezou na kapotě loňský šampion Sprint Cupu Enzo Ide a jeho kolega Christopher Mies.
Kromě toho by měl tým WRT upustit od svého tradičního černého zbarvení. Nově by belgické Audiny měly mít stříbrnou barvu.
Kompletní jezdecká sestava týmu WRT.
Blancpain GT Endurance Cup
No. 5 : Will Stevens – Marcel Fässler – Dries VanthoorNo. 6: Nathanaël Berthon – Stéphane Richelmi – Benoit TréluyerNo. 17: Stuart Leonard – Jake Dennis – Robin Frijns/Jamie GreenNo. 3: Niki Mayr-Melnhof – Josh Caygill – Jonathan Venter
Blancpain GT Sprint Cup
No. 1: Enzo Ide – Christopher MiesNo. 3: Pieter Schothorst – Jake DennisNo. 5: Marcel Fässler – Dries VanthoorNo. 6: Will Stevens – Markus WinkelhockNo. 17: Stuart Leonard – Robin Frijns
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?