Belgický tým WRT patří v Blancpain GT Series mezi nejpočetnější týmy. A ani letos tomu nebude jinak, když belgická skvadra nasadí znovu pět vozů Audi R8 LMS.
Tým nyní disponuje natolik silnou sestavou, jako nikdy dříve. A to i díky odchodu Audi z MS ve vytrvalostních závodech FIA WEC.
Belgičané totiž získali služby trojnásobných vítězů 24h Le Mans Benoita Tréluyera a Marcela Fässlera. Zatímco první jmenovaný se bude věnovat pouze Endurance Cupu, Švýcar Fässler počítá s nasazením do kompletního seriálu Blancpain GT Series.
Fässler bude v Endurance Cupu spoléhat na parťáky Willa Stevense, kterého mnoho týmů lanařilo do FIA WEC, a mladšího bratra Laurense Vanthoora Driese. S tím také stráví sezonu ve sprintech.
To Benoit Tréluyer bude mít v Endurance Cupu pouze francouzsky hovořící týmové kolegy, a to super rychlého Monačana Richelmiho a Nathanaëla Berthona.
Stuartu Leonardovi pak sice odešel jeho dlouhodobý kolega Michael Maedows do týmu AKKA ASP, Brit však nadále zůstává věrný týmu WRT, kde to dal dohromady s Jakem Dennisem a Robinem Frijnsem. Nizozemce Frijnse pak nahradí v Misanu, Silverstone a ve Spa eso z DTM Jamie Green kvůli jeho povinnostem ve Formuli E.
Zajímavý je i přestup Markuse Winkelhocka z týmu Phoenix Racing a nová další nová akvizice Nizozemec Pieter Schothorst.
Číslo 1 pak ve sprintech povezou na kapotě loňský šampion Sprint Cupu Enzo Ide a jeho kolega Christopher Mies.
Kromě toho by měl tým WRT upustit od svého tradičního černého zbarvení. Nově by belgické Audiny měly mít stříbrnou barvu.
Kompletní jezdecká sestava týmu WRT.
Blancpain GT Endurance Cup
No. 5 : Will Stevens – Marcel Fässler – Dries VanthoorNo. 6: Nathanaël Berthon – Stéphane Richelmi – Benoit TréluyerNo. 17: Stuart Leonard – Jake Dennis – Robin Frijns/Jamie GreenNo. 3: Niki Mayr-Melnhof – Josh Caygill – Jonathan Venter
Blancpain GT Sprint Cup
No. 1: Enzo Ide – Christopher MiesNo. 3: Pieter Schothorst – Jake DennisNo. 5: Marcel Fässler – Dries VanthoorNo. 6: Will Stevens – Markus WinkelhockNo. 17: Stuart Leonard – Robin Frijns
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?