Belgický tým WRT patří v Blancpain GT Series mezi nejpočetnější týmy. A ani letos tomu nebude jinak, když belgická skvadra nasadí znovu pět vozů Audi R8 LMS.
Tým nyní disponuje natolik silnou sestavou, jako nikdy dříve. A to i díky odchodu Audi z MS ve vytrvalostních závodech FIA WEC.
Belgičané totiž získali služby trojnásobných vítězů 24h Le Mans Benoita Tréluyera a Marcela Fässlera. Zatímco první jmenovaný se bude věnovat pouze Endurance Cupu, Švýcar Fässler počítá s nasazením do kompletního seriálu Blancpain GT Series.
Fässler bude v Endurance Cupu spoléhat na parťáky Willa Stevense, kterého mnoho týmů lanařilo do FIA WEC, a mladšího bratra Laurense Vanthoora Driese. S tím také stráví sezonu ve sprintech.
To Benoit Tréluyer bude mít v Endurance Cupu pouze francouzsky hovořící týmové kolegy, a to super rychlého Monačana Richelmiho a Nathanaëla Berthona.
Stuartu Leonardovi pak sice odešel jeho dlouhodobý kolega Michael Maedows do týmu AKKA ASP, Brit však nadále zůstává věrný týmu WRT, kde to dal dohromady s Jakem Dennisem a Robinem Frijnsem. Nizozemce Frijnse pak nahradí v Misanu, Silverstone a ve Spa eso z DTM Jamie Green kvůli jeho povinnostem ve Formuli E.
Zajímavý je i přestup Markuse Winkelhocka z týmu Phoenix Racing a nová další nová akvizice Nizozemec Pieter Schothorst.
Číslo 1 pak ve sprintech povezou na kapotě loňský šampion Sprint Cupu Enzo Ide a jeho kolega Christopher Mies.
Kromě toho by měl tým WRT upustit od svého tradičního černého zbarvení. Nově by belgické Audiny měly mít stříbrnou barvu.
Kompletní jezdecká sestava týmu WRT.
Blancpain GT Endurance Cup
No. 5 : Will Stevens – Marcel Fässler – Dries VanthoorNo. 6: Nathanaël Berthon – Stéphane Richelmi – Benoit TréluyerNo. 17: Stuart Leonard – Jake Dennis – Robin Frijns/Jamie GreenNo. 3: Niki Mayr-Melnhof – Josh Caygill – Jonathan Venter
Blancpain GT Sprint Cup
No. 1: Enzo Ide – Christopher MiesNo. 3: Pieter Schothorst – Jake DennisNo. 5: Marcel Fässler – Dries VanthoorNo. 6: Will Stevens – Markus WinkelhockNo. 17: Stuart Leonard – Robin Frijns
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.