Prvá kvalifikácia nebola pre Anrewa tá, na ktorú by rád spomínal, do pretekov ale bude môcť nastúpiť.
Andrew Ranger vyviazol nezranený z nechutne vyzerajúcej havárie v dvadsiatej minúte prvej kvalifikácie. Mladý Kanaďan odjazdil siedmy najlepší čas a vyzeralo to aj na lepší výsledok nebyť nadídenia na poškodenú časť vozovky v siedmej zákrute.
Následne tvrdo narazil do protiľahlej steny a rozbil celú ľavú časť jeho monopostu Mi-Jack/Tide Lola-Ford a Ranger zostal okamžite omráčený. Po vyprostení traťovými maršálmi z rozbitého monopostu bol prevezený na preventívnu prehliadku do zdravotníckeho centra. Prehliadka nepreukázala zranenie, ktoré by si vyžiadalo zákaz štartu do zajtrajších pretekov.
"Tvrdo som havaroval, ale cítim sa dobre," hovorí Andrew. "Auto Mi-Jack bolo dnes veľmi veľmi rýchle. Bol som siedmy a so stratou štyroch desatím sekundy som sa snažil viac zatlačiť na lepší výsledok. Dotkol som sa záplaty na ceste a šiel som do steny. Bola to moja chyba. Príliš som tlačil a uletela mi zadná časť auta." dodáva Ranger.
Podľa informácií by mal tím stihnúť poškodený monopost do ranného tretieho tréningu opraviť.
Foto: Champ Car
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?