Panteři skončili v Phoenixu předčasně

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: Panther Racing
ar1 20. března 2005 17:34
Sdílej:

Oba jezdci týmu Panther Racing se v sobotním závodu XM Satellite Radio 200 v Phoenixu dostali do problémů.

I přes další vydařenou kvalifikaci Tomáše Engeho i Tomase Schecktera nezískal ani jeden z vozů třetí vítězství týmu v PIR. Scheckter byl klasifikován jako 17., Enge jako 20. Nováček IndyCar série Enge startoval do závodu ze sedmého místa, v obou letošních závodech byl nejlepším kvalifikantem mezi debutanty. Enge byl nejrychlejší v dopoledním zahřívacím tréninku, v úvodní fázi závodu však bojoval s nervózním vozem. Po restartu závodu, žlutou fázi si vyžádala nehoda Buddy Ricea, se pak na voze RockStar objevil technický problém, který zhatil jakékoliv naděje na vítězství. Zatímco se tým snažil vyřešit problém, Enge se pokusil pustit vnitřkem Daria Franchittiho, a když oba zpomalili, byl Enge na špinavé stopě a škrtnul o vnější zeď. Tomáš Enge: „Vůz RockStar byl dobrý po celý víkend. Po restartu se ale něco stalo a ztratili jsme rychlost, všichni mě předjížděli. Nejsme si jistí příčinou. Potom se blížil vedoucí jezdec a já ho chtěl pustit. On ale najednou také zpomalil. Neměl jsem místo, abych se vrátil do ideální stopy. V okamžiku, kdy jsem na vnějšku třetí zatáčky najel na žmolky pneumatik, stal se ze mě už jen pasažér.“ Panther zahajuje Fan Tour Panther Racing v sobotu 26. března mezi 19 a 22 hodinou místního času startuje v motokárové hale Fast Times Indoor Karting v Indianapolis. Za věnování $10 na Best Buddie Indiana si fanoušci mohou zazávodit na dvoupodlažní vnitřní dráze. Scheckter, Enge i třetí jezdec pro 500 mil Indy budou k dispozici na autogramiádě konané od 19 do 20 hodin. V průběhu večera budou rozdány ceny a fanoušci se mohou zapsat do Fan Tour. Foto: Panther Racing
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.