Panteři skončili v Phoenixu předčasně

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: Panther Racing
ar1 20. března 2005 17:34
Sdílej:

Oba jezdci týmu Panther Racing se v sobotním závodu XM Satellite Radio 200 v Phoenixu dostali do problémů.

I přes další vydařenou kvalifikaci Tomáše Engeho i Tomase Schecktera nezískal ani jeden z vozů třetí vítězství týmu v PIR. Scheckter byl klasifikován jako 17., Enge jako 20. Nováček IndyCar série Enge startoval do závodu ze sedmého místa, v obou letošních závodech byl nejlepším kvalifikantem mezi debutanty. Enge byl nejrychlejší v dopoledním zahřívacím tréninku, v úvodní fázi závodu však bojoval s nervózním vozem. Po restartu závodu, žlutou fázi si vyžádala nehoda Buddy Ricea, se pak na voze RockStar objevil technický problém, který zhatil jakékoliv naděje na vítězství. Zatímco se tým snažil vyřešit problém, Enge se pokusil pustit vnitřkem Daria Franchittiho, a když oba zpomalili, byl Enge na špinavé stopě a škrtnul o vnější zeď. Tomáš Enge: „Vůz RockStar byl dobrý po celý víkend. Po restartu se ale něco stalo a ztratili jsme rychlost, všichni mě předjížděli. Nejsme si jistí příčinou. Potom se blížil vedoucí jezdec a já ho chtěl pustit. On ale najednou také zpomalil. Neměl jsem místo, abych se vrátil do ideální stopy. V okamžiku, kdy jsem na vnějšku třetí zatáčky najel na žmolky pneumatik, stal se ze mě už jen pasažér.“ Panther zahajuje Fan Tour Panther Racing v sobotu 26. března mezi 19 a 22 hodinou místního času startuje v motokárové hale Fast Times Indoor Karting v Indianapolis. Za věnování $10 na Best Buddie Indiana si fanoušci mohou zazávodit na dvoupodlažní vnitřní dráze. Scheckter, Enge i třetí jezdec pro 500 mil Indy budou k dispozici na autogramiádě konané od 19 do 20 hodin. V průběhu večera budou rozdány ceny a fanoušci se mohou zapsat do Fan Tour. Foto: Panther Racing
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?