Fontana: Wilson v poslední den testů první

Wilson, Justin
Wilson, Justin, foto: Augie Hermenegildo
ar1 12. března 2005 17:18
Sdílej:

Ve Fontaně se uskutečnily oficiální testy nové sezony Champ Car World Series. Posledním dnem byl čtvrtek…

V poslední den se nejlépe vedlo jezdci týmu RuSPORT, který vstupuje do druhé sezony své existence. Nejrychlejšího času dosáhl nový jezdec týmu Justin Wislon. Vzhledem k předešlým dobrým časům A.J. Allmendingera to vypadá, že v RuSPORTu by mohli být na sezonu docela dobře připraveni. Wilson zajel na 1,45 míle dlouhém okruhu ve Fontaně nejrychlejší čas 52,71 sekund. “Myslím, že máme všechno připravené tak, že v nové sezoně budeme konkurenceschopní,“ říká Wilson. Úterní nejrychlejší jezdec Cristiano da Matta měl i ve čtvrtek silný den, když zajel čas za 52,81 sekundy, čímž se polepšil oproti úterku o více jak půl sekundy. Allemndinger skončil s časem 52,86 sekundy třetí, zatímco Paul Tracy na 4. pozici zajel čas 52,91 sekundy. V týmu Mi-Jack Conquest se znovu objevil jezdec šampionátu Toyota Atlantic Andrew Ranger, což byl jeho již druhý následný test a zajel čas 53,30 sekundy, který mu stačil „jen“ na poslední šestou příčku. Sezona bude startovat prvním závodem Toyota Grand Prix v Long Beach, kde se 10. dubna 2005 letos poprvé roztočí závodní kola vozů Champ Car World Series. Než se tomu tak stane, jezdci si vyzkoušejí ve dnech 22. – 24. března 2005 svoji techniku ještě v Sebringu a znovu ve Fontaně. Výsledky posledního dne testů – Fontana 10. března 2005: 1) Justin Wilson, RuSPORT – 52.71 2) Cristiano da Matta, PKV Racing – 52.81 3) A.J. Allmendinger, RuSPORT – 52.86 4) Paul Tracy, Forsythe Championship Racing – 52.91 5) Jimmy Vasser, PKV Racing – 53.11 6) Andrew Ranger, Mi-Jack/Conquest Racing – 53.30
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?