Enge první den na 11. pozici

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: Panther Racing
ar1 5. března 2005 14:50
Sdílej:

Tomáš Enge zajel v pátečních volných testech na první závody sezony IRL v Miami 11. čas dne, když dokázal průběžně zrychlovat.

Program prvního dne v Homestead-Miami Speedway musel být o několik hodin odložen kvůli dešti, nakonec však proběhly oba tréninky a v dalších dnech už by počasí nemělo zlobit. Enge odjel dopoledne 29 kol, odpoledne pak dalších 37 a celkově měl 11. nejlepší čas dne. Na celkově třetího týmového kolegu Tomase Schecktera ztratil jeden a půl desetiny. Tomáš Enge: „Začínám si v těchto vozech na oválech stále více a více věřit. Potřebuji jezdit ve skupince jezdců kolo za kolem. Ale s každým odjetým kolem se zlepšuji. Poprvé mě to s tímto vozem začíná bavit. Vůz byl odpoledne podstatně lepší a jsem si jistý, že zítra to bude ještě lepší.“ Foto: Panther Racing
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?