Enge nominován na Indy 500

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: www.auto-news.cz
ar1 3. března 2005 14:22
Sdílej:

Tým Panther Racing jako první zaslal přihlášku k legendárnímu závodu 500 mil Indianapolis, který letos čeká 89. ročník.

Tomáš Enge je stejně jako Tomas Scheckter potvrzeným jezdcem, jméno jezdce třetího vozu nasazeného speciálně pro tento závod bude oznámeno později. Enge bude v Indy nováčkem a bude se snažit zopakovat výkon svého týmového kolegy, který v roce 2002 vyhlášen nováčkem závodu. Český jezdec bude v celé sezoně Indy Racing League bojovat o Bombardier trophy, určenou pro nejlépe postaveného nováčka na konci roku. Text: BPA sport marketing, a.s. Foto: AUTO NEWS NETWORK
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?