Enge zakončil první testy s Pantherem

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: Panther Racing
ar1 23. ledna 2005 21:50
Sdílej:

Testy na oválu zakončily první společné jízdy Tomáše Engeho a týmu Panther Racing, český jezdec v nich zajel 15. čas.

Zatímco ve středu a čtvrtek se oficiální testy IRL konaly na 2,21 míle dlouhé okruhové verzi Homesteadu v Miami, v pátek byly vozy přestavěny do oválové podoby a v sobotu vyrazily na 1,5 míle dlouhý ovál. Pantheru se v minulosti na něm dařilo a triumfoval tam v letech 2001 a 2002. Pro Engeho to byla další příležitost získat více zkušeností s jízdou na oválu. Minulý rok odjel jen dva závody s týmem Patrick Racing a v sobotu měl první šanci vyzkoušet si Homestead-Miami Speedway. Český jezdec nakonec skončil 15. s nejlepším časem 25,2131 s, což odpovídá průměru 212,033 mil za hodinu (341,22 km/h). Tomáš Enge: „Řekl bych, že to byl pro mě zajímavý den. Dnes jsem se během jednoho dne hrozně moc naučil, stejně jako minulý rok při dvou závodech, které jsem jel. Na oválech teprve získávám rytmus, zatím to není má silná stránka. Určitě potřebuji před začátkem sezony více takových dnů, jako byl ten dnešní. Nepochybně je pro mě velkou pomocí, že si mohu vyzkoušet trať, kde budeme letos závodit.“ Text: BPA sport marketing, a.s. Foto: Panther Racing
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.