Druhý den testování týmu Panther Racing na 2.21 míle dlouhém ovále v Homestead-Miami Speedway skončil dalším umístěním do top 12.
Tomas Scheckter: “Byl to další produktivní den. Naučili jsme se mnoho nového o autě máme poznatky, že to co zkoušíme na trati je na dobré cestě a velmi pozitivní. Na mém autě jsme učinili odpoledne nějaké nastavení, což se dobře projevilo na trati. V tuto chvíli bude dobré se vrátit na trať v sobotu ráno, protože auto vypadá dobře.“
Tomáš Enge: “Jsme velmi spokojeni s tímto druhým dnem. Na 90% se nám plán vyplnil. Je škoda, že jsme nemohli víc testovat ještě před vánocemi, protože naši konkurenti této příležitosti využili. Ale na druhou stranu, letos se pojedou jen tři závody normálního typu tratě a zbytek ovály, proto se musím víc zaměřovat na ovály. Těším se na sobotu, až se vrátím na trať. Foto: Panther Racing
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.