Druhý den testování týmu Panther Racing na 2.21 míle dlouhém ovále v Homestead-Miami Speedway skončil dalším umístěním do top 12.
Tomas Scheckter: “Byl to další produktivní den. Naučili jsme se mnoho nového o autě máme poznatky, že to co zkoušíme na trati je na dobré cestě a velmi pozitivní. Na mém autě jsme učinili odpoledne nějaké nastavení, což se dobře projevilo na trati. V tuto chvíli bude dobré se vrátit na trať v sobotu ráno, protože auto vypadá dobře.“
Tomáš Enge: “Jsme velmi spokojeni s tímto druhým dnem. Na 90% se nám plán vyplnil. Je škoda, že jsme nemohli víc testovat ještě před vánocemi, protože naši konkurenti této příležitosti využili. Ale na druhou stranu, letos se pojedou jen tři závody normálního typu tratě a zbytek ovály, proto se musím víc zaměřovat na ovály. Těším se na sobotu, až se vrátím na trať. Foto: Panther Racing
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?