Platí za jeden z největších talentů USA, při debutu v IndyCar rovnou vyhrál, je synem trojnásobného šampióna CART, přesto nemůže sehnat místo, nikdo se o něj nepere, každý tým chce totiž peníze, a ty Rahal nemá.
Hlavní sponzor týmu Newman Haas Lanigan Racing, americký gigant rychlého občerstvení McDonald´s, celkem logicky přehodnotil priority. Má nadále sponzorovat tým v okrajovém seriálu IndyCar nebo se stát partnerem zimních olympijských her ve Vancouveru?
Jakou variantu si McDonald´s vybral snad ani nemusím zmiňovat. Z kdysi špičkového týmu NHL Racing se najednou stal tým, jenž otevírá brány pouze jezdcům s pytlem plný peněz. Nemůžeme jim to zazlívat, taková je situace.
Graham Rahal je výsledkem špatného ovzduší v IndyCar. Zatímco v NASCAR je řekněme 30 jezdců s regulérním platem a zbytek patří do kategorie platících, v IndyCar bychom jezdců s výplatními páskami napočítali kolik, šest, sedm?
Ať už může být Rahal průměrným jezdcem nebo geniálním pilotem s „darem od Boha“, v IndyCar ho nikdo bez finančního příspěvku nechce. „Každou minutou mám čím dál větší obavy,“ řekl Rahal.
Vítěz St. Peterburgu 2008 bude pravděpodobně bez práce, resp. bez práce v IndyCar. Rahal nechce zůstat doma se založenýma rukama, proto se poohlíží po NASCAR. Přestup mu nelze zazlívat, vždyť nemá na vybranou. Ačkoliv, podle dostupných informací mohl závodit za stáj Dale Coyne Racing, ale tam po něm žádali několikaletou smlouvu, to Rahal odmítnul. Po ročním působení v NASCAR by se mohl vrátit zpět do IndyCar, jak sám uvedl, na rok 2010 sponzory nemá, ale na rok 2011 zajištěn je.
Na Grahama Rahal čeká příští týden jednání s vedením NASCAR, který by mu mělo pomoci sehnat sedačku v sérii Nationwide a později snad ve Sprint Cupu.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?