Platí za jeden z největších talentů USA, při debutu v IndyCar rovnou vyhrál, je synem trojnásobného šampióna CART, přesto nemůže sehnat místo, nikdo se o něj nepere, každý tým chce totiž peníze, a ty Rahal nemá.
Hlavní sponzor týmu Newman Haas Lanigan Racing, americký gigant rychlého občerstvení McDonald´s, celkem logicky přehodnotil priority. Má nadále sponzorovat tým v okrajovém seriálu IndyCar nebo se stát partnerem zimních olympijských her ve Vancouveru?
Jakou variantu si McDonald´s vybral snad ani nemusím zmiňovat. Z kdysi špičkového týmu NHL Racing se najednou stal tým, jenž otevírá brány pouze jezdcům s pytlem plný peněz. Nemůžeme jim to zazlívat, taková je situace.
Graham Rahal je výsledkem špatného ovzduší v IndyCar. Zatímco v NASCAR je řekněme 30 jezdců s regulérním platem a zbytek patří do kategorie platících, v IndyCar bychom jezdců s výplatními páskami napočítali kolik, šest, sedm?
Ať už může být Rahal průměrným jezdcem nebo geniálním pilotem s „darem od Boha“, v IndyCar ho nikdo bez finančního příspěvku nechce. „Každou minutou mám čím dál větší obavy,“ řekl Rahal.
Vítěz St. Peterburgu 2008 bude pravděpodobně bez práce, resp. bez práce v IndyCar. Rahal nechce zůstat doma se založenýma rukama, proto se poohlíží po NASCAR. Přestup mu nelze zazlívat, vždyť nemá na vybranou. Ačkoliv, podle dostupných informací mohl závodit za stáj Dale Coyne Racing, ale tam po něm žádali několikaletou smlouvu, to Rahal odmítnul. Po ročním působení v NASCAR by se mohl vrátit zpět do IndyCar, jak sám uvedl, na rok 2010 sponzory nemá, ale na rok 2011 zajištěn je.
Na Grahama Rahal čeká příští týden jednání s vedením NASCAR, který by mu mělo pomoci sehnat sedačku v sérii Nationwide a později snad ve Sprint Cupu.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?