Stáj FAZZT Race Team v čele s Alexem Taglianim se nedostavili na dnešní testování na okruhu Barber Motorsports. Důvod? Nepříznivá předpověď počasí, která dokonce hlásí ojedinělé sněžení.
Dva dny v Alabamě, kde může sněžit, pršet a foukat silný vítr, nepřipadal vedení stáje jako ideální způsob příprav. Týmový manažer Rob Edwards potvrdil, že FAZZT Race Team zůstane v Indianapolis a bude pracovat v továrně.
„Máme za sebou úspěšné testy v Homesteadu a Sebringu,“ řekl Edwards, čímž poukázal na fakt, že tým nemá extrémní potřebu vyzkoušet vůz na dráze. „Od těch testů naši inženýři pracují na monopostu, převodovce a v aerodynamickém tunelu.“
„Na základě předpovědi počasí v Barberu jsme se rozhodli využít náš čas efektivněji a pokračovat v přípravách na Brazílii tady v Indianapolis.“
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?