Stáj FAZZT Race Team v čele s Alexem Taglianim se nedostavili na dnešní testování na okruhu Barber Motorsports. Důvod? Nepříznivá předpověď počasí, která dokonce hlásí ojedinělé sněžení.
Dva dny v Alabamě, kde může sněžit, pršet a foukat silný vítr, nepřipadal vedení stáje jako ideální způsob příprav. Týmový manažer Rob Edwards potvrdil, že FAZZT Race Team zůstane v Indianapolis a bude pracovat v továrně.
„Máme za sebou úspěšné testy v Homesteadu a Sebringu,“ řekl Edwards, čímž poukázal na fakt, že tým nemá extrémní potřebu vyzkoušet vůz na dráze. „Od těch testů naši inženýři pracují na monopostu, převodovce a v aerodynamickém tunelu.“
„Na základě předpovědi počasí v Barberu jsme se rozhodli využít náš čas efektivněji a pokračovat v přípravách na Brazílii tady v Indianapolis.“
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?