Brazilský závodník Mario Romancini nastoupí v nadcházející sezóně IndyCar za tým Conquest Racing. Loni šestý muž v sérii IndyLights se sebou přináší důležité brazilské peníze, které zajistí provoz monopostu.
Angažování Maria Romanciniho je tak trochu překvapením a přišlo jako blesk z čistého nebe. Žádné bližší informace totiž nejsou doposud k dispozici. Podle všeho by Romancini měl absolvovat kompletní sezónu, ale na oficiální potvrzení si budeme muset počkat.
Dvaadvacetiletý Romancini si v IndyLights nevedl špatně. V týmu RLR / Andersen Racing ukořistil dvě prvenství, získal pole-position a zajel nejrychlejší kolo. Předtím startoval v seriálech World Series Renault, Formule 3 Jižní Ameriky a brazilské Formule Renault.
Otázkou zůstává, kolik Romancini přinese peněz. Přijde s dostatečným balíkem, aby mohl šéf stáje Eric Bachelart zprovoznit i druhý monopost? Měli by šanci další brazilci jako Bruno Junqueira či Ana Beatriz, o které se mluví v souvislosti se startem na úvodním závodě v Brazílii?
Na podrobnější zprávy si budeme muset ještě nějakou dobu počkat, ale čas do premiérového závodu sezóny se krátí.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?