Brazilský závodník Mario Romancini nastoupí v nadcházející sezóně IndyCar za tým Conquest Racing. Loni šestý muž v sérii IndyLights se sebou přináší důležité brazilské peníze, které zajistí provoz monopostu.
Angažování Maria Romanciniho je tak trochu překvapením a přišlo jako blesk z čistého nebe. Žádné bližší informace totiž nejsou doposud k dispozici. Podle všeho by Romancini měl absolvovat kompletní sezónu, ale na oficiální potvrzení si budeme muset počkat.
Dvaadvacetiletý Romancini si v IndyLights nevedl špatně. V týmu RLR / Andersen Racing ukořistil dvě prvenství, získal pole-position a zajel nejrychlejší kolo. Předtím startoval v seriálech World Series Renault, Formule 3 Jižní Ameriky a brazilské Formule Renault.
Otázkou zůstává, kolik Romancini přinese peněz. Přijde s dostatečným balíkem, aby mohl šéf stáje Eric Bachelart zprovoznit i druhý monopost? Měli by šanci další brazilci jako Bruno Junqueira či Ana Beatriz, o které se mluví v souvislosti se startem na úvodním závodě v Brazílii?
Na podrobnější zprávy si budeme muset ještě nějakou dobu počkat, ale čas do premiérového závodu sezóny se krátí.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?