Nahradí Rahal odcházejícího Wilsona?

Rahal, Graham
Rahal, Graham, foto: IndyCar Media
iM3 3. února 2010 17:00
Sdílej:

Dale Coyne počítal s tím, že Justin Wilson zůstane v týmu a naváže na úspěšnou loňskou sezónu. Jenže Wilson odešel se sponzorem Z-Line do Dreyer & Reinbold Racing a Coyne musí najít někoho, kdo bude řídit vůz #19 sponzorovaný americkou skautskou organizací.

Prvním jezdcem v hledáčku je Graham Rahal. Zdá se až neuvěřitelné, že tento americký talentovaný jezdec nemá angažmá. Situace kolem Rahala tak do odráží současný ekonomický stav IndyCar, týmů a sponzorů. I přes nezpochybnitelný talent se Rahal nemůže spoléhat na otevřenou náruč týmů. Ti totiž potřebují peníze na provoz závodního vozu a i kdyby špičkového jezdce chtěli sebevíc, bez dostatečného množství financí si nemohou dovolit jeho angažmá. Naštěstí to není případ Dale Coyne Racing. Monopost budou sponzorovat američtí skauti, takže peníze jsou, zbývá otázka, zdali k dohodě mezi Coynem a Rahalem dojde. „Graham Rahal by byl mým prvním kandidátem,“ potvrdil Coyne. „Má rychlost a do portrétu hlavního sponzora by zapadl. Je ověřeným vítězem, jenž dokázal vést tým Newman Haas Lanigan Racing.“ Ale pokud by nebyla z jakéhokoliv důvodu smlouva uzavřena, koho by Coyne chtěl dál? Byl by to J. R. Hildebrand. „Je šampiónem IndyLights, ve velkých vozech by zazářil. Pokud by John Edwards (šampión série Atlantic) a Jonathan Summerton (druhý v sérii Atlantic) měli dostatečné zkušenosti z IndyLights na oválech, přidal bych je na seznam.“ Justin Wilson přivezl v roce 2009 stáji Dale Coyne Racing premiérové vítězství od založení v roce 1985. Coyne mu odchod nevyčítá, ale mrzí ho to. „Samozřejmě je mi líto, že ztrácíme Justina. Loňský závod ve Watkins Glen byl nezapomenutelný. Chtěl bych mu poděkovat za to, že Dale Coyne Racing byl jedním ze tří týmů, kteří v sezóně 2009 dokázaly vyhrát,“ zakončil Coyne.
Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.