Minulý týden byla do světa IndyCar rozeslána smutná zpráva, stáj Vision Racing musela kvůli nedostatku sponzorů přerušit své aktivity, Tony George zavřel týmovou základnu a většinu zaměstnanců propustil. Pro Vision Racing nastal tzv. stop stav.
Ale plamínek pět let starého týmu stále hoří. Vedení stáje nepřetržitě hledá potencionální sponzory pro vůz Eda Carpentera. Do hledání se mohou zapojit všichni.
Vision Racing na svých oficiálních stránkách, na Facebooku a Twitteru prosí fanoušky o nenáročnou službu, která zabere jen pár minut. Co takhle napsat seznam potencionálních sponzorů ze svého okolí a poslat jej do Vision Racing?
„Ekonomické klima je těžké pro každý tým a sponzory v IndyCar,“ zní týmová zpráva na Facebooku. „Firmy potřebují vědět, že jste stále zde a podporujete závody monopostů, Indy Racing League, týmy a sponzory. Pokud to nechcete udělat pro nás, udělejte to alespoň pro týmy/jezdce, kterého podporujete, nebo pro sérii celkově.“
Reakce fanoušků byla téměř okamžitá, mnoho z nich nastartovalo vlnu dopisů směřujících do základny Vision Racing. Zdali jejich ochota bude platná, se teprve uvidí.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.