Minulý týden byla do světa IndyCar rozeslána smutná zpráva, stáj Vision Racing musela kvůli nedostatku sponzorů přerušit své aktivity, Tony George zavřel týmovou základnu a většinu zaměstnanců propustil. Pro Vision Racing nastal tzv. stop stav.
Ale plamínek pět let starého týmu stále hoří. Vedení stáje nepřetržitě hledá potencionální sponzory pro vůz Eda Carpentera. Do hledání se mohou zapojit všichni.
Vision Racing na svých oficiálních stránkách, na Facebooku a Twitteru prosí fanoušky o nenáročnou službu, která zabere jen pár minut. Co takhle napsat seznam potencionálních sponzorů ze svého okolí a poslat jej do Vision Racing?
„Ekonomické klima je těžké pro každý tým a sponzory v IndyCar,“ zní týmová zpráva na Facebooku. „Firmy potřebují vědět, že jste stále zde a podporujete závody monopostů, Indy Racing League, týmy a sponzory. Pokud to nechcete udělat pro nás, udělejte to alespoň pro týmy/jezdce, kterého podporujete, nebo pro sérii celkově.“
Reakce fanoušků byla téměř okamžitá, mnoho z nich nastartovalo vlnu dopisů směřujících do základny Vision Racing. Zdali jejich ochota bude platná, se teprve uvidí.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?