Vision chce přežít, i za pomocí fanoušků

Carpenter, Ed
Carpenter, Ed, foto: IndyCar Media
iM3 2. února 2010 17:07
Sdílej:

Minulý týden byla do světa IndyCar rozeslána smutná zpráva, stáj Vision Racing musela kvůli nedostatku sponzorů přerušit své aktivity, Tony George zavřel týmovou základnu a většinu zaměstnanců propustil. Pro Vision Racing nastal tzv. stop stav.

Ale plamínek pět let starého týmu stále hoří. Vedení stáje nepřetržitě hledá potencionální sponzory pro vůz Eda Carpentera. Do hledání se mohou zapojit všichni.

Vision Racing na svých oficiálních stránkách, na Facebooku a Twitteru prosí fanoušky o nenáročnou službu, která zabere jen pár minut. Co takhle napsat seznam potencionálních sponzorů ze svého okolí a poslat jej do Vision Racing?

„Ekonomické klima je těžké pro každý tým a sponzory v IndyCar,“ zní týmová zpráva na Facebooku. „Firmy potřebují vědět, že jste stále zde a podporujete závody monopostů, Indy Racing League, týmy a sponzory. Pokud to nechcete udělat pro nás, udělejte to alespoň pro týmy/jezdce, kterého podporujete, nebo pro sérii celkově.“

Reakce fanoušků byla téměř okamžitá, mnoho z nich nastartovalo vlnu dopisů směřujících do základny Vision Racing. Zdali jejich ochota bude platná, se teprve uvidí.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?