Hovoří se o něm jako o jednom z největších amerických talentů posledních let. Však k tomu má důvod, je synem trojnásobného šampióna IndyCar Bobbyho Rahala a při svém debutu v roce 2008 se mu podařilo vyhrát závod série novodobé IndyCar.
Se zástupci médií vychází skvěle, fanoušci si na jeho přívětivost nemohou stěžovat. Je nejmladším jezdcem, který vyhrál závod IndyCar. Ovšem zarážejícím faktem je, že doposud nemá u stáje Newman Haas Lanigan Racing podepsané angažmá na letošní rok.
Dosavadní sponzor stáje McDonald´s se zdráhá nacpat do týmu tolik peněz jako v předchozích letech, což pro Grahama Rahala představuje ožehavý problém. Potencionální týmoví kolegové Alex Lloyd a Hideki Mutoh jsou finančně zajištění. Za Lloydem stojí energetický nápoj pro ženy HER a Mutoh má podporu automobilky Honda v projektu Formula Dream.
Naopak Rahal nemá nic, jen talent. A protože nebylo nic podepsáno, vynořily se na povrch informace, že Chip Ganassi by se nebránil spolupráci s Rahalem. Klidně by ho posadil do třetího vozu, nad jehož nasazením stále uvažuje. Jedinou překážkou jsou peníze, Ganassi musí najít sponzora, neboť obchodní sít Target je spokojena s dvěma vozy a s expanzí loga na třetí monopost nepočítá.
Shrnuto a podtrženo, Graham Rahal je volnou osobou na trhu jezdců a možná se o něj ještě nějaký ten tým popere.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.