Hovoří se o něm jako o jednom z největších amerických talentů posledních let. Však k tomu má důvod, je synem trojnásobného šampióna IndyCar Bobbyho Rahala a při svém debutu v roce 2008 se mu podařilo vyhrát závod série novodobé IndyCar.
Se zástupci médií vychází skvěle, fanoušci si na jeho přívětivost nemohou stěžovat. Je nejmladším jezdcem, který vyhrál závod IndyCar. Ovšem zarážejícím faktem je, že doposud nemá u stáje Newman Haas Lanigan Racing podepsané angažmá na letošní rok.
Dosavadní sponzor stáje McDonald´s se zdráhá nacpat do týmu tolik peněz jako v předchozích letech, což pro Grahama Rahala představuje ožehavý problém. Potencionální týmoví kolegové Alex Lloyd a Hideki Mutoh jsou finančně zajištění. Za Lloydem stojí energetický nápoj pro ženy HER a Mutoh má podporu automobilky Honda v projektu Formula Dream.
Naopak Rahal nemá nic, jen talent. A protože nebylo nic podepsáno, vynořily se na povrch informace, že Chip Ganassi by se nebránil spolupráci s Rahalem. Klidně by ho posadil do třetího vozu, nad jehož nasazením stále uvažuje. Jedinou překážkou jsou peníze, Ganassi musí najít sponzora, neboť obchodní sít Target je spokojena s dvěma vozy a s expanzí loga na třetí monopost nepočítá.
Shrnuto a podtrženo, Graham Rahal je volnou osobou na trhu jezdců a možná se o něj ještě nějaký ten tým popere.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?