Hovoří se o něm jako o jednom z největších amerických talentů posledních let. Však k tomu má důvod, je synem trojnásobného šampióna IndyCar Bobbyho Rahala a při svém debutu v roce 2008 se mu podařilo vyhrát závod série novodobé IndyCar.
Se zástupci médií vychází skvěle, fanoušci si na jeho přívětivost nemohou stěžovat. Je nejmladším jezdcem, který vyhrál závod IndyCar. Ovšem zarážejícím faktem je, že doposud nemá u stáje Newman Haas Lanigan Racing podepsané angažmá na letošní rok.
Dosavadní sponzor stáje McDonald´s se zdráhá nacpat do týmu tolik peněz jako v předchozích letech, což pro Grahama Rahala představuje ožehavý problém. Potencionální týmoví kolegové Alex Lloyd a Hideki Mutoh jsou finančně zajištění. Za Lloydem stojí energetický nápoj pro ženy HER a Mutoh má podporu automobilky Honda v projektu Formula Dream.
Naopak Rahal nemá nic, jen talent. A protože nebylo nic podepsáno, vynořily se na povrch informace, že Chip Ganassi by se nebránil spolupráci s Rahalem. Klidně by ho posadil do třetího vozu, nad jehož nasazením stále uvažuje. Jedinou překážkou jsou peníze, Ganassi musí najít sponzora, neboť obchodní sít Target je spokojena s dvěma vozy a s expanzí loga na třetí monopost nepočítá.
Shrnuto a podtrženo, Graham Rahal je volnou osobou na trhu jezdců a možná se o něj ještě nějaký ten tým popere.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?