Hovoří se o něm jako o jednom z největších amerických talentů posledních let. Však k tomu má důvod, je synem trojnásobného šampióna IndyCar Bobbyho Rahala a při svém debutu v roce 2008 se mu podařilo vyhrát závod série novodobé IndyCar.
Se zástupci médií vychází skvěle, fanoušci si na jeho přívětivost nemohou stěžovat. Je nejmladším jezdcem, který vyhrál závod IndyCar. Ovšem zarážejícím faktem je, že doposud nemá u stáje Newman Haas Lanigan Racing podepsané angažmá na letošní rok.
Dosavadní sponzor stáje McDonald´s se zdráhá nacpat do týmu tolik peněz jako v předchozích letech, což pro Grahama Rahala představuje ožehavý problém. Potencionální týmoví kolegové Alex Lloyd a Hideki Mutoh jsou finančně zajištění. Za Lloydem stojí energetický nápoj pro ženy HER a Mutoh má podporu automobilky Honda v projektu Formula Dream.
Naopak Rahal nemá nic, jen talent. A protože nebylo nic podepsáno, vynořily se na povrch informace, že Chip Ganassi by se nebránil spolupráci s Rahalem. Klidně by ho posadil do třetího vozu, nad jehož nasazením stále uvažuje. Jedinou překážkou jsou peníze, Ganassi musí najít sponzora, neboť obchodní sít Target je spokojena s dvěma vozy a s expanzí loga na třetí monopost nepočítá.
Shrnuto a podtrženo, Graham Rahal je volnou osobou na trhu jezdců a možná se o něj ještě nějaký ten tým popere.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?