Jeff Britton se stal novým členem týmu čtyřnásobného vítěze Indianapolis 500 A.J. Foyta. Legendární Američan hledal vhodného kandidáta na pozici šéfinženýra vozu Vitora Meiry, který v loňském roce vynechal kvůli zranění zad většinu sezóny.
„Jsem velmi rád, že budu součástí rodiny A.J. Foyt Racing,“ uvedl Jeff Britton. Pro stáj a především pro Vitora Meiru bude Britton velkým přínosem. V sérii IndyCar se pohybuje 15 let, takže zkušeností má na rozdávání, navíc s Meirou spolupracoval ve stáji Rahal Letterman Racing. „Jeff byl prvním člověkem, se kterým jsem zajel výborný výsledek v podobě druhého místa na Indianapolis 500,“ vzpomínal Meira na rok 2005.
Spolupráce mezi Brittonem a Meirou evidentně probíhala na výborné úrovni, neboť ani Britton nešetřil chválou na třiatřicetiletého Brazilce. „Ze všech jezdců, se kterými jsem kdy pracoval, má nejpozitivnější přístup.“
Vitor Meira startoval v roce 2005 v týmu Bobbyho Rahala. Za týmové kolegy měl Buddyho Rice a Danicu Patrick. „Z naší trojce jsem byl nejrychlejší,“ uváděl Meira výhody spolupráce s Brittonem. „Mám rád jeho práci. Je velmi tichý, řeknete mu, jak se vůz chová a jaké jsou problémy. Pak ho necháte přemýšlet a on za chvíli přijde s řešením,“ pokračoval Meira.
Koordinátorem výběru vhodného člověka na post šéfinženýra byl Larry Foyt. Podle vlastních slov jednal s několika kandidáty. Při výběru Jeffa Brittona sehrál velkou roli fakt, že s Meirou vycházel skvěle a měli dobré výsledky na dráze.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?