Jeff Britton se stal novým členem týmu čtyřnásobného vítěze Indianapolis 500 A.J. Foyta. Legendární Američan hledal vhodného kandidáta na pozici šéfinženýra vozu Vitora Meiry, který v loňském roce vynechal kvůli zranění zad většinu sezóny.
„Jsem velmi rád, že budu součástí rodiny A.J. Foyt Racing,“ uvedl Jeff Britton. Pro stáj a především pro Vitora Meiru bude Britton velkým přínosem. V sérii IndyCar se pohybuje 15 let, takže zkušeností má na rozdávání, navíc s Meirou spolupracoval ve stáji Rahal Letterman Racing. „Jeff byl prvním člověkem, se kterým jsem zajel výborný výsledek v podobě druhého místa na Indianapolis 500,“ vzpomínal Meira na rok 2005.
Spolupráce mezi Brittonem a Meirou evidentně probíhala na výborné úrovni, neboť ani Britton nešetřil chválou na třiatřicetiletého Brazilce. „Ze všech jezdců, se kterými jsem kdy pracoval, má nejpozitivnější přístup.“
Vitor Meira startoval v roce 2005 v týmu Bobbyho Rahala. Za týmové kolegy měl Buddyho Rice a Danicu Patrick. „Z naší trojce jsem byl nejrychlejší,“ uváděl Meira výhody spolupráce s Brittonem. „Mám rád jeho práci. Je velmi tichý, řeknete mu, jak se vůz chová a jaké jsou problémy. Pak ho necháte přemýšlet a on za chvíli přijde s řešením,“ pokračoval Meira.
Koordinátorem výběru vhodného člověka na post šéfinženýra byl Larry Foyt. Podle vlastních slov jednal s několika kandidáty. Při výběru Jeffa Brittona sehrál velkou roli fakt, že s Meirou vycházel skvěle a měli dobré výsledky na dráze.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?