Jeff Britton se stal novým členem týmu čtyřnásobného vítěze Indianapolis 500 A.J. Foyta. Legendární Američan hledal vhodného kandidáta na pozici šéfinženýra vozu Vitora Meiry, který v loňském roce vynechal kvůli zranění zad většinu sezóny.
„Jsem velmi rád, že budu součástí rodiny A.J. Foyt Racing,“ uvedl Jeff Britton. Pro stáj a především pro Vitora Meiru bude Britton velkým přínosem. V sérii IndyCar se pohybuje 15 let, takže zkušeností má na rozdávání, navíc s Meirou spolupracoval ve stáji Rahal Letterman Racing. „Jeff byl prvním člověkem, se kterým jsem zajel výborný výsledek v podobě druhého místa na Indianapolis 500,“ vzpomínal Meira na rok 2005.
Spolupráce mezi Brittonem a Meirou evidentně probíhala na výborné úrovni, neboť ani Britton nešetřil chválou na třiatřicetiletého Brazilce. „Ze všech jezdců, se kterými jsem kdy pracoval, má nejpozitivnější přístup.“
Vitor Meira startoval v roce 2005 v týmu Bobbyho Rahala. Za týmové kolegy měl Buddyho Rice a Danicu Patrick. „Z naší trojce jsem byl nejrychlejší,“ uváděl Meira výhody spolupráce s Brittonem. „Mám rád jeho práci. Je velmi tichý, řeknete mu, jak se vůz chová a jaké jsou problémy. Pak ho necháte přemýšlet a on za chvíli přijde s řešením,“ pokračoval Meira.
Koordinátorem výběru vhodného člověka na post šéfinženýra byl Larry Foyt. Podle vlastních slov jednal s několika kandidáty. Při výběru Jeffa Brittona sehrál velkou roli fakt, že s Meirou vycházel skvěle a měli dobré výsledky na dráze.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?