Jeff Britton se stal novým členem týmu čtyřnásobného vítěze Indianapolis 500 A.J. Foyta. Legendární Američan hledal vhodného kandidáta na pozici šéfinženýra vozu Vitora Meiry, který v loňském roce vynechal kvůli zranění zad většinu sezóny.
„Jsem velmi rád, že budu součástí rodiny A.J. Foyt Racing,“ uvedl Jeff Britton. Pro stáj a především pro Vitora Meiru bude Britton velkým přínosem. V sérii IndyCar se pohybuje 15 let, takže zkušeností má na rozdávání, navíc s Meirou spolupracoval ve stáji Rahal Letterman Racing. „Jeff byl prvním člověkem, se kterým jsem zajel výborný výsledek v podobě druhého místa na Indianapolis 500,“ vzpomínal Meira na rok 2005.
Spolupráce mezi Brittonem a Meirou evidentně probíhala na výborné úrovni, neboť ani Britton nešetřil chválou na třiatřicetiletého Brazilce. „Ze všech jezdců, se kterými jsem kdy pracoval, má nejpozitivnější přístup.“
Vitor Meira startoval v roce 2005 v týmu Bobbyho Rahala. Za týmové kolegy měl Buddyho Rice a Danicu Patrick. „Z naší trojce jsem byl nejrychlejší,“ uváděl Meira výhody spolupráce s Brittonem. „Mám rád jeho práci. Je velmi tichý, řeknete mu, jak se vůz chová a jaké jsou problémy. Pak ho necháte přemýšlet a on za chvíli přijde s řešením,“ pokračoval Meira.
Koordinátorem výběru vhodného člověka na post šéfinženýra byl Larry Foyt. Podle vlastních slov jednal s několika kandidáty. Při výběru Jeffa Brittona sehrál velkou roli fakt, že s Meirou vycházel skvěle a měli dobré výsledky na dráze.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?